Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paswoord Nokia 2760

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paswoord Nokia 2760

Ik heb recent een Nokia 2760 GSM in gebruik.Als ik opstart moet ik een code ingeven, tot daar OK.

Ik wil nu ook een code laten vragen als de GSM uit standby gehaald wordt. Ik heb al alle menu's doorlopen,maar vind deze mogelijkheid nergens terug, ook niet in de handleiding.

Weet iemand raad ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Re: Paswoord Nokia 2760

Tot nu toe nog geen enkele gsm gezien die dat kon denk ik...
    Maar voor paranoide zakenlui en mensen die het effectief nodig hebben zou 't toch moeten kunnen!
    Buiten de toetsenvergrendeling uitschakelen is er niet veel meer dat ik kan instellen als beveiliging voor het uit stand-by komen van mijn gsm.

Grtz,
    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
      Maar voor paranoide zakenlui en mensen die het effectief nodig hebben zou 't toch moeten kunnen!
      Buiten de toetsenvergrendeling uitschakelen is er niet veel meer dat ik kan instellen als beveiliging voor het uit stand-by komen van mijn gsm.

Grtz,
      Palladio
      Volgens mij kunnen Windows Smartphones dat wel, gewone GSM niet.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Het is dus toch mogelijk: ik moest ergens een code ingeven van minimum 5 cijfers en dan is die code nodig om mijn toetsenbord vrij te geven. Maar als ik hem sluit gaat hij in standby en dan hoeft het niet, tot de toetsenblokkage actief wordt.
        Dat lost mijn vraag dus in feite op.
        In elk geval bedankt voor het meedenken.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht

Grtz,
          Palladio
          Die nokia van mijn madam 'k geloof een 5570 ofzo, daar zit dat standaard op, daar kun je allen toetsenbord vergrendeling met code doen. Maar daar ga ik niet beginnen aan prutsen, wie weet wat ik te weten kom, en wat ik niet te weten wil komen sorry
          To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
          X