Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LED LCD Samsung

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LED LCD Samsung

Hoi, heeft iemand ervaring met de Samsung LE46A786 LCD TVmet LED backlighting?

Ben op zoek naar nieuwe tv en liet mijn oog er op vallen, is stukken goedkoper dan de SONY en Philips, en blijkbaar volgens wat ik kan vinden op het net minstens even goed.

Staat bij Redcoon 1600 euro, en dat is de volgende vraag :-) iemand ervaring met redcoon?

muchos gracias amigos!!!

groetjes,
    grootmogol

Re: LED LCD Samsung

Ze zijn wel vrij goedkoop, de panasonic die ik voor ogen heb, staat hier 2007,39 euro terwijl hij bij mijn plaatselijke dealer 2900 euro staat
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Re: LED LCD Samsung

Zelf geen ervaring met Redcoon maar van iemand vernomen dat er wel kocht.
      Je moet opletten voor bepaalde zaken.
      Soms is er een deftig prijsverschil maar is bij hun (en anderen) de voet dan weer een betalende optie wat bij ons al in de prijs begrepen is.
      Ook wat garantie betreft moet je opletten, meestal krijg je hier drie jaar waarborg en geven zij soms maar een jaar.
      Wat service betreft durven ze u verplichten het toestel op uw kosten te transporteren wat hier mee onder waarborg valt.
      Ik heb het zoals gezegd niet zelf meegemaakt ... ik heb het ook maar van horen zeggen.
      Best is dus heel goed de voorwaarden eens te doorlezen alvorens te beslissen.

Nu wat de TV betreft ... als je heden een LCD-tv koopt zou ik toch zeker opteren voor LED-verlichting want het verschil is toch echt merkbaar.
      Samsung vind ik zelf wel mooie toestellen hebben voor de prijs.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Working...
      X