Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ernstige kwetsbaarheid verholpen in Internet Explorer.
Re: Ernstige kwetsbaarheid verholpen in Internet Explorer.
De meeste hoaxes beginnen met DIT IS GEEN GRAP, maar in dit geval is alles onder controle van het moment je Windows updates uitvoert, dus, ...waar is de paniek voor nodig ?
Onderhoud je Pc zoals je je fototoestel of auto zou onderhouden.
De meeste hoaxes beginnen met DIT IS GEEN GRAP, maar in dit geval is alles onder controle van het moment je Windows updates uitvoert, dus, ...waar is de paniek voor nodig ?
Re: Ernstige kwetsbaarheid verholpen in Internet Explorer.
"Zoals gewoonlijk weer een uiterst attente signalering. Grote dank daarvoor."
Dat was de eerste reactie op bovengenoemde site.
Deze update is echter al enkele dagen geleden door Microsoft aangekondigd. Een kwestie van spuit 11 dus. En mijn computers hadden al lang en breed de update binnengehaald voordat deze post hier geplaatst werd. Ben het dus met Zappa wel eens.
Ikzelf niet, de garage doet dat (zoals reeds eerder aangehaald).
En auto's worden soms ook teruggeroepen om bepaalde onderdelen te vervangen, sommige merken melden het u en anderen doen het tijdens een onderhoud zonder dat ge van iets weet.
Ok, maar je probeert behulpzaam te zijn en dan zitten hier een paar pipo's onnozel te doen.
Grtz, RF
Een beveiligings lek, dat er al van ie 5 inzit, we zitten ver aan 8, en dan zo een mens nu in eens moeten beginnen panikeren, omdat het out in the open is Dan mag een mens al eens onozel doen.
En 'k doe mijn auto iedere 30.000 km binnen, maar 'k heb nog nooit op mijn onderhoudsnota software update gezien, of virus definitions updated gezien, 't zal misschien nog komen, maar soit
Zowel die van mij als die van mijn echtgenote en haar zus staan op automatisch updaten en geen van de drie had het gedaan.
In het vervolg post ik dat niet meer
Grtz, RF
Ergens begrijp ik je frustratie maar als je de zaak analyseert dan weet je dat iedereen met een half ons verstand weet dat hij met windows als OS, zijn toestel op automatuisch updaten moet zetten. De latentietijd om die beveiligingspatch dus binnen te halen is dus max 24 uur ... met dien verstande dat het lek er al heel lang inzit dus wie er een exploit wou voor schrijven kon dat al lang gedaan hebben.
't Is dus een beetje als de mensen attent maken op het warm water, voor wie alert is die kent het al, voor de anderen is het toch boter aan de galg .. en BTW mijn machine heeft de patch vanzelf binnengehaald en toegepast
Comment