Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Animatie in outlook

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Animatie in outlook

Weet er iemand een manier om animaties toe te voegen in een emailbericht van outlook 2003?
    Dus bv vallende sneeuw of iets dergelijks. Heb wel al iets gelezen over animaties van microsoft zelf (maar dit is niet wat ik zoek).
    DBV
    www.digitalclickx.com

Re: Animatie in outlook

in ieder geval geen incredimail installeren !

Het is de enige goed raad die ik u kan geven, aangezien ik nog van de oude garde ben, en zelfs (uit veiligheids overwegingen) geen html in mijn e-mail communicatie toesta, kan ik u met animatie spijtig genoeg niet verder helpen.

Maar 'k weet dat er hier antwoorden gaan komen van gebruik incredimail
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Bedankt voor de waarschuwing.
      Waarschijnlijk zal dit via een of andere taal moeten geprogrammeerd worden.
      www.digitalclickx.com

Comment

bwa dat niet, gewoon een animated gif aanmaken met uw boodschap, en die in uw outlook meesturen (je kunt html gebruiken in outlook, staat standard aan, dus je moet ipv van tekst zeker een animated gif kunnen opsturen ). (het is maar een idee ), en het zal zo overdreven moeilijk niet zijn (technisch gezien).

Maar 'k ben zo geen animatie freak . Maar het moet zeker met simpele hulpmiddelen haalbaar zijn
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Misschien kan dit je verder helpen.

http://office.microsoft.com/nl-nl/cl...043251043.aspx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kelly Bekijk bericht
            Misschien kan dit je verder helpen.

http://office.microsoft.com/nl-nl/cl...043251043.aspx
            Dat was ik ook al tegengekomen.
            Bedoeling is dat de animatie over het hele mailbericht zichtbaar is. Dus bv sneeuw, sterretjes die fonkelen. En als het even nog kan met achtergrondmuziek.
            (dat laatste moet blijkbaar lukken met de werkbalk "webwerkset". Alleen krijg ik een foutmelding)
            www.digitalclickx.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              bwa dat niet, gewoon een animated gif aanmaken met uw boodschap, en die in uw outlook meesturen (je kunt html gebruiken in outlook, staat standard aan, dus je moet ipv van tekst zeker een animated gif kunnen opsturen ). (het is maar een idee ), en het zal zo overdreven moeilijk niet zijn (technisch gezien).
              En dan stuur je dit naar iemand met een Outlook 2007 en die ziet helemaal niets meer animated maar een mooi stilstaand beeld.
              Ja ... in Outlook 2007 zie je helemaal geen animaties meer van een gif ... HTML of niet.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Working...
              X