Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Koel Blijven mannekens. Naar aanleiding van BMW M3 GTR, ook wel KIAPROCEDEEKE op andere betere fotoforums, zullen, na de stomste verwijten van de hier besprokene, wel meerdere BD-ers (leden en niet leden) eens op de "kia-boy" zijn eerdere topics gaan kijken zijn. Daar de man kloeg over de weinige en veel te laattijdige lovende beschrijvingen van zijn exploten. Ik heb dat ook gedaan en heb me zelfs de moeite getroost eens op zijn Flickr account te gaan zien naar de voor hem oh zo leerrijke comments. Kale reis.
De "man" had na zijn laatste vriendelijke woorden op BD aangekondigd hier nooit meer terug te komen en alles eraf te gooien. Zijn goed recht.
Nog beter zou het zijn dat de Mod gelijk alle topics van BMWM3GTR alias KIAPROCEDEEKE volledig te wissen.
Als je een beetje opgewonden bent door ene of andere commentaar. Herlees je eigen antwoord ook ééns.
We zijn hier niet op "zattevrienden" of voor de NL-ers "geen stijl"
Gezien dat het geenstijl had en toch weerkomen. Moedig. Respect. Of thuis gekomen. Welkom Tom.
En nu een slotje. Of nog éénmaal headbangen
Smijt u
junior en senior wil niet zeggen dat je een junior of een senior zijt. Je hoeft er dan ook niet naar te gedragen.
Welkom Peter, ik headbang inderdaad, en ik ben er trots op, want op mijn leeftijd (in vergelijking met jouw 45 jaar) beschik ik reeds over de juiste muziekkennis en muzieksmaak die jij misschien nooit zult te pakken krijgen.
Man man lman,altijd in het verweer.
Wat weet jij nu van mijn platen/CD-kast? Heb ik me negatief uitgelaten over jou?
A) je lach met de term "headbangen"
B) je vernoemt mijn naam als teken van: hé, ik heb je opgezocht en weet meer over je dan je denkt (wel Peter M. beat it! Because I can do the same thing as you)
Tiens, ik dacht dat dit een fotografie-forum was.
Meer dan hoog tijd dat een mod dit topic sluit, of nog beter volledig wist, wat een kleuterschool zeg...
Jezus zeg, ga effie in PM met mekaar om te bekvechten. Tof voor de nieuwe mensen op BD die proberen de eerste schroom te overwinnen om een eerste foto te posten...
Verder discuteren levert hier inderdaad niet veel op, topic wordt verplaatst naar chitxhat en gesloten.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment