Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste foto's-Canon 450D

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mijn eerste foto's-Canon 450D

Wat mij meer en meer begint te storen, als bezoeker van dit forum, niet als would be moderator, is dat het een gewoonte wordt om foto's weg te halen als men niet de verhoopte reacties krijgt.
    Zo slaagt TS er in om uit NAGENOEG AL ZIJN TOPICS de foto's weggehaald te hebben.
    Dat heb ik voor de aardigheid even nagegaan via zijn persoonlijke pagina, en daarom dat ik dit terug heb opgerakeld.
    Want dan voel ik me wel voor schut gezet nietwaar. Waarom zouden we nog tijd en moeite steken in comments geven, als je dan stank voor dank krijgt.

en ook de arrogantie van deze TS stoort mij lichtelijk:
    Lul voortaan tegen jullie eigen!Hier uit dit forum leer je geen zak bij!
    Ik log uit en zal hier niet meer komen!Zo een bende debielen hier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Wat mij meer en meer begint te storen, als bezoeker van dit forum, niet als would be moderator, is dat het een gewoonte wordt om foto's weg te halen als men niet de verhoopte reacties krijgt.
      Zo slaagt TS er in om uit NAGENOEG AL ZIJN TOPICS de foto's weggehaald te hebben.
      Dat heb ik voor de aardigheid even nagegaan via zijn persoonlijke pagina, en daarom dat ik dit terug heb opgerakeld.
      Want dan voel ik me wel voor schut gezet nietwaar. Waarom zouden we nog tijd en moeite steken in comments geven, als je dan stank voor dank krijgt.

Misschien helpt de term" datum" je wel. Kwestie dat de TS deze post gestart heeft op 14 december (reeds 5 maand geleden) en dat de kans er best in bestaat dat de plaats waar hij die foto's opgeplaatst heeft (imagehack in dit geval) ze automatisch heeft verwijderd ... want zowel jij als ik weten dat je je foto's niet altijd overal voor eeuwig kan laten opstaan.

Gij reclameert nu op het gevolg van alles maar (schelden, foto's verwijderen, ...) maar wat is de oorzaak? (klopt: JIJ!). Dus wie zonder zonde is werpe de eerste steen en probeer maar via die redenering te leven zoals paul schreurs dat deed.

Comment

Da's heel simpel op te lossen...
        Klik op "Directe links" hier rechts boven
        Klik op "Je gegevens wijzigen" in het kolommetje daaronder
        Kijk links en klik op "Negeerlijst wijzigen"
        Vul dan de naam in van de gebruiker wiens posts je niet meer wenst te zien.

Makkelijk hoor, ik pas het al enkele jaren toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door headbanger007 Bekijk bericht
          en dat de kans er best in bestaat dat de plaats waar hij die foto's opgeplaatst heeft (imagehack in dit geval) ze automatisch heeft verwijderd ... want zowel jij als ik weten dat je je foto's niet altijd overal voor eeuwig kan laten opstaan.
          nog niet mee gemaakt, mijn foto's van 4 jaar terug staan er nog steeds?
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            nog niet mee gemaakt, mijn foto's van 4 jaar terug staan er nog steeds?
            grt,bouk.
            en gij denkt nu dat dat voor iedereen hetzelfde is? Als ik telenet heb, en gij hebt telenet en telenet valt bij mij uit ... moet dat bij jou dan ook uitvallen? Nee toch!
            Last edited by headbanger007; 28 mei 2009, 12:45.

Comment

en gij denkt nu dat dat voor iedereen hetzelfde is? Als ik telenet heb, en telenet valt bij mij uit ... moet dat bij jou dan ook uitvallen? Nee toch!
              Zijn zat alternatieven genoeg hé buiten providers
              Je zou nogal veel foto's op je site krijgen denk ik
              Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                Zijn zat alternatieven genoeg hé buiten providers
                Je zou nogal veel foto's op je site krijgen denk ik
                kijk, het is gewoon het feit dat er hier nu gezaagd wordt dat de foto's erafgesmeten werden, weetje, als ik kon smeet ik al die dikkenekken hier van dit forum. Da zijnder ne pak.

Comment

kijk, het is gewoon het feit dat er hier nu gezaagd wordt dat de foto's erafgesmeten werden, weetje, als ik kon smeet ik al die dikkenekken hier van dit forum. Da zijnder ne pak.
                  Mijn foto's zullen hier nog staan binnen 10 jaar dat u dat niet lukt kan ik niet aan doen.
                  En ze zagen niet maar ze hebben gelijk
                  Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
                    Mijn foto's zullen hier nog staan binnen 10 jaar dat u dat niet lukt kan ik niet aan doen.
                    En ze zagen niet maar ze hebben gelijk

ze zagen . Precies een bende hollanders. Uw foto's zullen hier binnen 10 jaar niet meer staan. Da mag je van mij aannemen. Wat als deze site na 9 jaar stopt .... aha

Comment

headbanger, je bent een zagevent.
                      nog maar pas geregistreerd op het forum en al zo van uw tak maken.
                      en dan kies je er nog een forumverzieker uit om te verdedigen, mooie binnenkomer.

Overigens wat jij beweert dat de host zijn foto's automatisch kan verwijderd hebben, is lulkoek: BMW heeft gisteren zélf al zijn foto's verwijderd, kijk maar eens onderaan zijn beginpost in die topics waar de foto weg is :
                      Laatst gewijzigd door BmwM3Gtr; Gisteren om 14:46
                      kan het nog duidelijker, of moet er een tekening bij?

Comment

headbanger, je bent een zagevent.
                        nog maar pas geregistreerd op het forum en al zo van uw tak maken.
                        en dan kies je er nog een forumverzieker uit om te verdedigen, mooie binnenkomer.

Overigens wat jij beweert dat de host zijn foto's automatisch kan verwijderd hebben, is lulkoek: BMW heeft gisteren zélf al zijn foto's verwijderd, kijk maar eens onderaan zijn beginpost in die topics waar de foto weg is :

kan het nog duidelijker, of moet er een tekening bij?
                        hoho, we gaan het persoonlijk beginnen spelen. Tis niet omdat ik pas geregistreerd ben dat ik dit forum al geen jaren volg hé . Dus kijk uit met wat je zegt/denkt. Vergeet niet dat iedereen het recht heeft zelf zijn foto's te plaatsen en te verwijderen wanneer hij dat wilt EN dat het niet in de regels staat dat je jouw foto niet mag verwijderen.

Dus daar is de discussie al over gesloten. Er bestaat geen regel, maak er één zou ik dan zeggen! Verder zou ik voorstellen dat gij , Control-Z, eens echt uit de kast komt en u niet verbergt achter kwakzalverij en stoere praat (masker) tegenover andere mensen maar duidelijk zegt en verwoordt hoe jij het wilt. Want volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat:
                        A) jij hier geen moderator bent
                        niet als would be moderator
                        B) je een hekel hebt als de mensen het niet volgens jou regels doen
                        Ga toch weg, broekventje.
                        C) je gewoon een grondige schijt hebt aan al het onbenul en onervaren gespuis dat hier rond dwarrelt op belgiumdigital. Nu heb je waarschijnlijk ook al een grondige hekel aan mij, but so what! Beat it. Want het is gij da u gedrag ga moeten aanpassen, niet ik. En niet gij alleen, maar heel wat bd-leden die hier te kampen hebben met een groot ego!

Comment

Vergeet niet dat iedereen het recht heeft zelf zijn foto's te plaatsen en te verwijderen wanneer hij dat wilt EN dat het niet in de regels staat dat je jouw foto niet mag verwijderen. Dus daar is de discussie al over gesloten. Er bestaat geen regel, maak er één zou ik dan zeggen!
                          Even een quote misschien uit de forumreglementen...

2.13. Laat foto's a.u.b. staan
                          Het is de bedoeling dat de foto's, ook een tijd na publicatie op dit forum, op je webspace blijven staan (en dat de link ongewijzigd blijft). Anders krijgen we onderwerpen die plots geen foto meer bevatten, maar wel nog reacties.
                          Oudere onderwerpen bekijken en becommentariëren behoort dan ook niet meer tot de mogelijkheid voor bestaande noch voor nieuwe leden. En dat kan nu net zo leuk en leerzaam zijn.
                          Verder hebben anderen tijd noch moeite gespaard om op jouw foto's te reageren. Heb daar dus waardering voor en haal ze niet zomaar weg. Bovendien staat het rommelig (men moet steeds door lege topics heen) en het betekent veel werk voor de moderators.

Zoiets noemt men "forumetiquette". Nja, van mij zijn er ook heel veel weg, door een jammerlijke vergissing van mijnentwege (map per ongeluk verwijderd op photobucket en da's onomkeerbaar).

...Want volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat... je gewoon een grondige schijt hebt aan al het onbenul en onervaren gespuis dat hier rond dwarrelt op belgiumdigital. Nu heb je waarschijnlijk ook al een grondige hekel aan mij, but so what! Beat it. Want het is gij da u gedrag ga moeten aanpassen, niet ik. En niet gij alleen, maar heel wat bd-leden die hier te kampen hebben met een groot ego!
                          Vandaar dat Control-Z op die foto's van "al het onbenul en onervaren gespuis" reageert, is gewoon uit pure frustratie .

Mvg

Chris, met een heel groot ego.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                            Even een quote misschien uit de forumreglementen...

2.13. Laat foto's a.u.b. staan
                            Het is de bedoeling dat de foto's, ook een tijd na publicatie op dit forum, op je webspace blijven staan (en dat de link ongewijzigd blijft). Anders krijgen we onderwerpen die plots geen foto meer bevatten, maar wel nog reacties.
                            Oudere onderwerpen bekijken en becommentariëren behoort dan ook niet meer tot de mogelijkheid voor bestaande noch voor nieuwe leden. En dat kan nu net zo leuk en leerzaam zijn.
                            Verder hebben anderen tijd noch moeite gespaard om op jouw foto's te reageren. Heb daar dus waardering voor en haal ze niet zomaar weg. Bovendien staat het rommelig (men moet steeds door lege topics heen) en het betekent veel werk voor de moderators.

Zoiets noemt men "forumetiquette". Nja, van mij zijn er ook heel veel weg, door een jammerlijke vergissing van mijnentwege (map per ongeluk verwijderd op photobucket en da's onomkeerbaar).

Mvg

Chris, met een heel groot ego.
                            Er staat: A.U.B. Er staat niet: het is verplicht.

Comment

...Want volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat... je gewoon een grondige schijt hebt aan al het onbenul en onervaren gespuis dat hier rond dwarrelt op belgiumdigital. Nu heb je waarschijnlijk ook al een grondige hekel aan mij, but so what! Beat it. Want het is gij da u gedrag ga moeten aanpassen, niet ik. En niet gij alleen, maar heel wat bd-leden die hier te kampen hebben met een groot ego!
                              wat een arrogante taal.
                              Kijk jij eens naar de balk in je ogen, jongetje.
                              En op jouw commando ga ik "mijn gedrag" zeker niet aanpassen.

Comment

wat een arrogante taal.
                                Kijk jij eens naar de balk in je ogen, jongetje.
                                En op jouw commando ga ik "mijn gedrag" zeker niet aanpassen.
                                excusseert u mij. Jongentje . Je bent hier nog steeds aan het woord tegenover een mens die het waardig is om als mens (wezen) rond te lopen op deze aardbol. Je hoeft jouw visie op mij en andere niet te vergelijken met dat van een dier, verkleinwoordje of andere zaak.

Jouw visie op mij is waarschijnlijk: puber, maar beat it. Want weet je wat, ik denk net hetzelfde over jou! Zwak dat je de tegenmens aanvalt en gaat muggenziften. Want je hebt een foto van 6 maand geleden bovengehaald, wie doet er dat nou om alleen maar te kunnen zeggen: " je hebt je foto verwijderd"

Comment

Working...
                                X