Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Websiter teller

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Websiter teller

Hallo,

kan iemand me helpen ?
    Graag had ik een "gratis teller" op mijn website gezet om enig idee te krijgen hoeveel bezoekers er zoal eens komen kijken.

Ik heb er enkele gevonden op het web. Mij geregistreerd en de instructies gevolgd. Nu staat er op mijn webpagina wel een knop met verwijzing naar een teller maar de effectieve teller doet het niet.
    Ik moest een ganse tekst in HTLM kopieren en in de pagina plakken, wat ik ook deed.
    Ik heb een eenvoudige site zelf gemaakt met Frontpage. Mijn kennis is wel beperkt.

Alle hulp is welkom

alvast bedankt
    E1000
    Nikonspul

Re: Websiter teller

Best eens googlen, er zijn 101 gratis te vinden, maar weinig zonder ongewenste reclame.
    Kies er de beste uit

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

hier kan je wat uitleg vinden over het plaatsen van een teller:
      http://users.telenet.be/bnhimself/faq/index_teller.html

Groetjes
      Willy
      Canon Eos 350D, Canon Speedlite 430EX, Canon EF 50, Canon EFS 18-55, Canon EF 35-70, Canon EF 100-300.

Comment

Gerbuik ipv zo'n onpractische teller (die vaak nog lelijk is) gewoon Google analytics ! kan je helemaal gratis een accountje voor aanmaken en vervolgens kan je ook nog eens te weten komen welke pagina's het interessants zijn, oorsprong van je bezoekers en hun locatie, ...en nog veel meer!

Google Analytics gives you the tools you need to better understand your customers. You can then use those business insights to take action, such as improving your website, creating tailored audience lists, and more.
        Mijn foto's
        Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Statcounter is gratis, reclamevrij en (indien gewenst) onzichtbaar.
          Je krijgt gegevens over bezoekers, locatie, aantal bezoeken per persoon, bezochte pagina's ...

Gewoon een stukje code knippen en plakken in je html-bestand.
          Ik ben een tevreden gebruiker.
          Last edited by BigDuckSix; 14 december 2008, 21:51. Reden: typfoutje
          www.bigducksix.be

Comment

belstat, staat ook op de mijnen!
            nikon stuff

Comment

Bedankt iedereen.

Ik volg RIKH. Binnen 24 uur zal ik de eerste resultaten hebben.
              Nikonspul

Comment

Working...
              X