Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Weer off topic maar is dat Windkracht 10 geval van deze avond de moeite om te tapen (wij gaan naar de fotoclub)? Wij hebben nooit de reeks gevolgd, maar dit lijkt een soort van samenvatting. Wat denk je?
Weer off topic maar is dat Windkracht 10 geval van deze avond de moeite om te tapen (wij gaan naar de fotoclub)? Wij hebben nooit de reeks gevolgd, maar dit lijkt een soort van samenvatting. Wat denk je?
Heb er geen enkele aflevering volledig van gezien.
Leek me ook iets té macho en iets teveel spektakel.
Als je deze uitzending straks opneemt verlies je niets.
Vind je ze goed, dan kan je de opname bewaren of niet.
Dacht dat de uitzending vanavond niet de originele serie betrof maar wel een extra filmversie in drie delen.. Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Dacht dat de uitzending vanavond niet de originele serie betrof maar wel een extra filmversie in drie delen.. Heb ik gelijk of heb ik gelijk?
Henri
Heb intussen de aankondiging in Humo wat aandachtiger gelezen. Er zou, naar aanleiding van de serie, ooit een film gemaakt zijn. Dit zou een in drie geknipte serie van die film zijn. Ik denk dat ik 't maar zal tapen, inderdaad: d'er is niets verloren (niet dat wij ooit zo veel op band bewaren, hoor...)
toen: nooit gezien ( twintiger hé)
in 2004 (in het kader van; weet je nog ?) wel gezien, niet alles, maar vond het gedateerd, maar de problematiek is nog steeds actueel ( milieu), het was zeer kinderlijk gebracht, 't was voor de jeugd he, die toen (1973) heel anders was dan nu
maar vraag me wel af : hoe zou het nu met Janine Schevernels zijn ??????
"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
toen: nooit gezien ( twintiger hé)
in 2004 (in het kader van; weet je nog ?) wel gezien, niet alles, maar vond het gedateerd, maar de problematiek is nog steeds actueel ( milieu), het was zeer kinderlijk gebracht, 't was voor de jeugd he, die toen (1973) heel anders was dan nu
maar vraag me wel af : hoe zou het nu met Janine Schevernels zijn ??????
Je begrijpt me wellicht niet goed: als kind vond ik "De Kat" al ongeloofwaardig.
Alles wat vooraf was gegaan vond ik beter.
Comment