Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DIA scanner windows

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• DIA scanner windows

hoi,
    bestaat er een diascanner die de beelden ineens naar een CD/DVD brandt ? of iets dat maar minimaal aandacht nodig heeft op een PC om dit te doen ?
    de vraag komt van mijn 88 jarige schoonvava die nog veel dia's heeft, en ze op zijne nieuwe HD TV wil zien verschijnen

grtz

Tony VW

Re: DIA scanner windows

Als de dia's nog niet in kaderkes zitten denk ik dat ze u bij de photohandel kunnen helpen.

Comment

Re: DIA scanner windows

Oorspronkelijk geplaatst door tonyvw Bekijk bericht
      hoi,
      bestaat er een diascanner die de beelden ineens naar een CD/DVD brandt ? of iets dat maar minimaal aandacht nodig heeft op een PC om dit te doen ?
      de vraag komt van mijn 88 jarige schoonvava die nog veel dia's heeft, en ze op zijne nieuwe HD TV wil zien verschijnen

grtz

Tony VW
      De snelste goede oplossing is volgens mij een diascanner met lader (reflecta 5000 of zoiets), je moet dan wel via een pc met voldoende harde schijf. Reken dan nog op veel doorlooptijd, maar je moet er niet continu bijblijven.

Foto Degreef in Edegem (bij Antwerpen) heeft deze in verhuur, voor een redelijk goede prijs.

Ze met een digitaal fototoestel fotograferen valt eerder tegen en een zelf gemaakt opstelling (als je er niet bij wil blijven).

Comment

Working...
      X