Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

internetmysterie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• internetmysterie

Onze fotoclub heeft een eigen website ( www.imago-hamme.be ) . Van de leden zijn telkens 4 fot's op de site geplaatst. Wat doet zich voor : bekijk ik de site op het werk, dan zie ik alle foto's; bekijk ik dezelfde pagina's thuis, dan zijn een aantal foto's niet te zien en andere wel.
    Belangrijk : er is geen verschil in de eigenschappen van de foto's; om op de website te komen moeten alle foto's aan dezelfde technische normen voldoen.
    Heeft iemand enig idee hoe dit kan en vooral hoe ik dit kan verhelpen ?

Re: internetmysterie

Ik kan toch alle 120 foto's hier zien (30 leden x4 foto's)
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

Comment

Dat is inderdaad de bedoeling. Ik vermoed dat het probleem bij mijn pc zit.

Comment

Geen enkel probleem met de website !

Comment

Gebruik je thuis een andere browserversie ?
          De HTML code van de website staat immers bol van de fouten, check maar eens op W3C.
          Ik durf te wedden dat je probleem verdwijnt als je de HTML wat oppoetst.

Groeten,
          Tom.

Comment

Hier ook geen probleem met jouw website.

Oorspronkelijk geplaatst door Tom_Robbrecht Bekijk bericht
            Gebruik je thuis een andere browserversie ?
            De HTML code van de website staat immers bol van de fouten, check maar eens op W3C.
            Ik durf te wedden dat je probleem verdwijnt als je de HTML wat oppoetst.
            Groeten, Tom.
            Bedankt voor de koppeling, Tom. Dat lijkt mij een handig werktuigje.

Ik heb één pagina van onze website getest en daar zaten ook méér als honderd fouten in. Gelukkig werkt het wél.

Mijn kennis van de HTML-code reikt niet verder dan de kleur van tekst of achtergrond wijzigen en hier of daar "target=_blank" invoegen.

Niet elke webbouwer heeft kaas gegeten van teksteditors.
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dryma Bekijk bericht
              Heeft iemand enig idee hoe dit kan en vooral hoe ik dit kan verhelpen ?
              Maak alvast de tijdelijke bestanden in je internetbrowser eens leeg. De cache maw

Comment

Dit zou kunnen liggen aan de instellingen van je firewall. Bij mij op het werk kan ik bijvoorbeeld vele foto's op BD niet zien aangezien de gebruikte firewall bepaalde websites blokkeert. Indien de bewuste foto geplaatst werd op een website die geblokkeerd is door de netwerkbeheerder dan heb ik dus pech.
                Bekijk even de instellingen van je firewall.
                Als je bij de instellingen van je persoonlijke firewall niets vindt, contacteer dan even je internet-provider. sommigen blokkeren ook op eigen houtje bepaalde websites.

Comment

[MOD]
                  Even verplaatst naar een gepaster forumdeel (betreft immers geen foto software vraag)

Comment

Heb je de website gemaakt op de PC die je thuis staan hebt?
                    Verwijderen dan eens alle cookies uit je browser en bekijk dan de site opnieuw.
                    Mogelijk is het dan opgelost.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Als je hulp wilt om hier een volledig dynamische website van te maken met extra functionaliteit (iedereen kan zijn eigen album beheren enz) laat me dan iets weten...
                      Mijn foto's
                      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

ik weet niet of je toevallig office 2007 hebt, als dit zo is heb je ook Microsoft Expression Web. laad je website eens in dat programma. Je kan daarmee namenlijk kijken offie compitabel is voor verschillende brouwsers. en zonodig aanpassen op een wysiwyg manier dus zonder html code...
                        van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

Comment

Hey juppekes

Ik heb het net eens in die W3C www.belgiumdigital.com geprobeerd

Er staan 422 errors in en 826 waarschuwingen
                          Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes

Ik heb het net eens in die W3C www.belgiumdigital.com geprobeerd

Er staan 422 errors in en 826 waarschuwingen
                            Ja ik heb de code zojuist eens na gelezen om de fout te vinden waardoor de pagina een balkje heeft van onder en belgiumdigital is echt zeer beroerd opgebouwd... het werkt wel maar niet bepaald netjes.
                            van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.

Comment

zal inderdaad een waarheid zijn als een .... Want enkel als ik hier wat rondsurf ( en op geen enkele andere sites waar ik mog vertoef ) slaagt mijn pc soms zo vast, en word hij ineens zo traag dat ik ne ctrl alt delete moet doen om BD te stoppen.. maar als ik er dan terug naartoe ga heb ik soms een week geen probleem,..
                              maar idd. er zitten hier wat fouten in denk ik

Comment

Working...
                              X