Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spraakherkenning Mac

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spraakherkenning Mac

Ik ben hier vandaag al een tijdje bezig met het instellen van spraakherkenning op mijn Macbook Pro, maar het lukt niet al te goed. Ik heb al zeker 50 keer gevraagd "what time is it?", waarbij hij me 1 keer het uur zei, en 1 keer Safari opende (), de andere 48 keer deed hij gewoon niets. Als ik op Youtube zie hoe handig dat is, wil ik dat wel graag gebruiken (bvb in Photoshop paintbucket, eraser, pencil zeggen).

Is er hier iemand die dat wel gebruikt? Ik werk met de Nederlandse Leopard...

Re: Spraakherkenning Mac

Ikzelf gebruik het niet, en kan je helaas niet helpen.
    Maar post je vraag eens op www.intermactivity.be
    daar zul je wel geholpen worden.
    Fuji FinePix S100fs

Comment

Dat ziet er mij een handig forum uit. Bedankt!

Comment

Toen ik mijn MacBook Pro net had heb ik daar ook eventjes mee zitten spelen. Ik voelde me wel een beetje stom toen ik daar naar een computer zat te tieren...
        InterMactivity is inderdaad een goed forum voor al je Mac-vragen!
        My Flickr page!

Comment

Mijn echtgenote heeft een nieuwe Audi A6, bouwjaar 2009 . Die heeft zogezegd ook spraakherkenning (navigatie, radio, gsm, etc...) . 't Is meer een spelletje mens-erger-je-niet. Ik denk dat we daar nog steeds in de kinderschoenen van staan.

Comment

Indien je echtgenote teveel ergernis ondervindt van haar A6 ( bouwjaar 2009 )
            dan wil ik hem gratis overnemen. Een pm is voldoende!!
            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
              Indien je echtgenote teveel ergernis ondervindt van haar A6 ( bouwjaar 2009 )
              dan wil ik hem gratis overnemen. Een pm is voldoende!!
              Euh... voor de rest valt ie wel mee hoor

(en ja, ze noemen dat een bouwjaar 2009, 't is de versie met de facelift, je ziet ze bijna nog niet)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Mijn echtgenote heeft een nieuwe Audi A6, bouwjaar 2009 . Die heeft zogezegd ook spraakherkenning (navigatie, radio, gsm, etc...) . 't Is meer een spelletje mens-erger-je-niet. Ik denk dat we daar nog steeds in de kinderschoenen van staan.
                Pas op met spraakherkenning in de auto!
                Ik heb m'n schoonmoeder opgehaald aan de luchthaven, en op weg naar huis voegt er een blondje in een cabrio op een haartje na voor me in.
                Ik schreeuw puur uit ergernis 'stom wijf'!

... zegt m'n boordcomputer: "bellen stom wijf", en de gsm van m'n schoonmoeder begon te rinkelen...

Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
                  Pas op met spraakherkenning in de auto!
                  Ik heb m'n schoonmoeder opgehaald aan de luchthaven, en op weg naar huis voegt er een blondje in een cabrio op een haartje na voor me in.
                  Ik schreeuw puur uit ergernis 'stom wijf'!

... zegt m'n boordcomputer: "bellen stom wijf", en de gsm van m'n schoonmoeder begon te rinkelen...

LOL

Comment

Working...
                  X