Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje over Fn toets laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vraagje over Fn toets laptop

Gebruik een Acer Aspire 1522.
    Ik gebruik de Fn toets om helderheid en geluid te regelen (in combinatie met pijltje naar boven, beneden, etc.).
    Normaal krijg ik dan over het scherm groene balkjes waarop ik het volume of de helderheid kan aflezen. (luid volume = veel balkjes, etc.)

Nu zijn die groene balkjes "ineens" weg.
    Heb wel het wat zitten prutsen hier en daar.... dus ik heb waarschijnlijk een instelling ofzo veranderd.

Hoe krijg ik dit terug voor mekaar?
    Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

Re: vraagje over Fn toets laptop

Oplossing: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...-Viltstift.jpg

sorry kon het niet laten..

Comment

't is niks..

Oei!!!
      Ik zie net dat ik het in het verkeerde onderdeel heb geplaatst. Moet naar chitchat...
      Mijn excuses.
      Een goede reiziger heeft geen vaste plannen en is niet van plan om aan te komen. (Lao Tzu)

Comment

die groene balkjes da is iets van windows zelf. Normaal werkt je Fn toets wel nog normaal alleen zie je het niet meer op je scherm. Zolang alles werkt zou ik zelf geen moeite doen om iets terug te krijgen en anders kan je altijd je pc recoveren

Comment

Maar reageert je volume nog, los van dat je de balkjes niet meer ziet?
          Had ook eens dat Fn niet meer reageerde, bleek er in msconfig - opstarten iets teveel uitgevinkt te zijn.

Loes

Comment

Verplaatst van algemeen naar chitchat omdat niet niet direct in verband staat met fotografie
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

groene balkjes voor helderheid da's waarschijnlijk een acer software.

Bij dell is dit "Quickset"

bij Acer ken ik de naam niet vanbuiten, maar als die software niet draait, werken alle functies nog wel, maar krijg je er geen melding van in windows. (of was het nu acer eMPOWER ofzo ??)

Comment

Ja alles werkt nog naar behoren... uitgezonderd de balkjes ;-) Op zich geen ramp natuurlijk.
                Zal eens in acer software duiken.
                Hou u vast voor de volgende vraag over iets dat "plots" stopt met werken, hé!

Comment

Working...
                X