Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
U mag het daar houden: als sneeuwhater, heb ik vaak nog geen zin om de deur van mijn ijskast te openen.
Alle jong, hoe kan een mens nu sneeuw haten, zelfs al zit ik op de brusselse ring vast, door dat weer heb ik nog altijd een ontspannen gevoel als er sneeuw valt. Sneeuw geeft me echt een vakantie gevoel, en ik ben nog nooit weesten skieën;
Laat maar komen die sneeuw, en voor degene die veel op de baan zitten, 'k ben er ook een van
Alle jong, hoe kan een mens nu sneeuw haten, zelfs al zit ik op de brusselse ring vast, door dat weer heb ik nog altijd een ontspannen gevoel als er sneeuw valt. Sneeuw geeft me echt een vakantie gevoel, en ik ben nog nooit weesten skieën;
Laat maar komen die sneeuw, en voor degene die veel op de baan zitten, 'k ben er ook een van
's Nachts rijden en met sneeuw: ben ik niet heel graag bij.
Dan kan je echt niet ver zien.
Voor de rest ben ik met alles eens.
Ik krijg daar een warm gevoel bij zelfs
En er is nog dit sneeuwblindheid, ik ben zo een geval dus hou het maar bij U
Heb een speciale bril voor in de wagen in het geval er sneeuw valt.
Anders zie ik niks meer te veel uitgebrande plekken in mijn ogen
Amai...weeral sneeuw bij jullie...haha, een omgekeerde wereld. Wij hebben hier aan de westkust van Canada nog geen sneeuwvlokje gezien. In het weekend wordt het maar een +5 graden en zou het hier regenen, dus dat betekent heel wat sneeuw voor de bergen. We zullen onze sneeuw nog wel krijgen. Vorig jaar hadden we 50cm eind november, maar het was op een 2 weken weer weg. We krijgen meestal zo'n 4-5 keer een goede sneeuwval per winter en dat is meestal op een paar weken weer weg.
Geniet maar van de sneeuw ginder. De sneeuw is wel plezant, maar niet om in te rijden want er is teveel bergop en bergaf en niemand kan hier rijden in de sneeuw. Dus als we echt van de sneeuw willen genieten hebben we de luxe dat de bergen maar een 20-30 minuten rijden van ons thuis!
Ik of mijn man rijden zelf...de weg naar de bergen wordt altijd schoon zuiver gehouden zodat iedereen zonder problemen naar de parking kan rijden om te gaan skien/snowboarden.
Comment