Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heeft er iemand toevallig een adres waar ik Microsoft examens kan afleggen. Dit zijn de examens om een microsoft certificaat te behalen.
Liefst in de buurt van merksem of sint-niklaas.
Thx
Je kan van daaruit dan sign-up voor exam en je kan dan de prometric centra in België terug vinden.
Ik heb goede ervaringen met Global Knowledge (Mechelen) dicht bij afrit E19.
Je kan van daaruit dan sign-up voor exam en je kan dan de prometric centra in België terug vinden.
Ik heb goede ervaringen met Global Knowledge (Mechelen) dicht bij afrit E19.
heb ik gedaan hoor maar die site lag offline of azo ik kon niet verder geraken.
Daarom vragen we het hier he
bedankt al en als er nog adressen zijn laat maar weten
Weet er toevallig ook iemand de prijs van 1 examen zou nu om het 70-282 over SBS gaan
Ik zal het zelf moeten doen. Ik ga een examen afleggen om dan te gaan soliciteren, maar aangezien ik niet echt een hoger diploma heb moet je wel iets kunnen voorleggen. EN het zinnetje ik speel veel op mijn pc maakt niet zo een indruk tegenwoordig.
En korting is altijd leuk he dan kunnen we ons nog moed indrinken ook
Global knowledge is ok, heb daar zelf een ITIL examen gedaan.
MS 70-270 heb ik enkele jaren geleden bij Telindus gedaan.
Men zal je trouwens niet aanwerven omdat je zo'n certificaat hebt. Een certificaat bewijst dat je voor een examen geslaagd bent. Het bewijst absoluut niet dat je enige ervaring hebt...
Het probleem is dat ik wel ervaring heb, maar ik heb geen bewijs buiten mijn woord en ze kunnen mij idd testen. Daarom zou ik een certificaat willen behalen zodat ze daar al een zekerheid hebben dat mijn kennis op peil is. Gewoon iets hebben om voor te leggen als bewijs.
Iedereen is bedankt voor de reacties nu kan ik nog eens gaan herhalen.
Men zal je trouwens niet aanwerven omdat je zo'n certificaat hebt. Een certificaat bewijst dat je voor een examen geslaagd bent. Het bewijst absoluut niet dat je enige ervaring hebt...
Ik weet niet hoe dat in België is, in Nederland heb je dan wel een behoorlijke streep voor.
Wat een certificaat ook "aantoont" (mits begonnen aan de studie en het certificaat vlak daarna behaalt) dat je kunt leren. Althans zo denken veel werkgevers erover.
Ik heb wel referenties, maar echter niet op het gebied van server managment. Ik werk momenteel in de verkoop en das net iets anders. Alhoewel pc problemen ook dagelijkse kost zijn is een virus kunnen verwijderen niet zo indrukwekkend voor iemand die netwerkbeheerders zoekt
Heb je dan al wel ervaring in server management of nog helemaal niet? Want anders zou je lager in kunnen stappen. En bewijzen dat je zo goed bent dat je binnen de korste keren promotie maakt. Ik ben begonnen op een Service Desk, na 1 jaar naar Business Support Desk daar andere ervaring opgedaan en 4 maanden later gepolst of ik richting Product Management wilde waar ik per 1 oktober begonnen ben. Voordeel is wel dat ik bij een hele grote onderneming werk, nu nog via een detacheringsbureau, per 1 maart als het goed is intern.
Gr. X.
N.b. detacheringsbureaus kijken minder vaak naar opleiding, één en ander afhankelijk van overige ervaringen en referenties.
Comment