Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samsung LCD Monitor?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Samsung LCD Monitor?

Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
    Forcom Edegem > 399€
    Een van de weinigen waar je maar eerst betaalt, na de levering (rembours)
    Maar die ook niet de wet op garanties naleeft ...
    Met betrekking tot producten van derden is FORCOM tot geen verdere garantie gehouden dan die welke zij van haar leverancier heeft verkregen of welke de leverancier rechtstreeks aan de eindgebruiker verleent.
    Forcom biedt een garantietermijn van 12 maanden na aankoop met uitzondering van bijzondere overeenkomsten; na deze termijn dient de koper rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant.

En zo'n pixelgarantie is gewoon boerenbedrog.
    Ze vragen 10% meer om u veertien dagen (14) pixelgarantie te geven. Goed zot.
    Als je online aankoopt heb je al 10 dagen bedenktijd en kunt ge het zo ook al terugsturen.
    Op die 399€ is dat dus 39,90€ extra voor vier daagjes.

Elk product kent normaal een 8 dagen DOA omruilgarantie, alleen moeten ze de moeite doen het product terug te sturen naar de fabricant en erkennen dat ze u dat moeten geven.
    Ik weet het ... de meeste winkels doen het niet.

En onder rembours is altijd betalen bij levering hé, anders noemt het niet onder rembours.

Soms ben je beter zoiets in de Makro of andere grote winkel te kopen ... 10 dagen niet tevreden geld terug zonder discussie.
    Last edited by VerSeg; 15 december 2008, 22:40.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Maar die ook niet de wet op garanties naleeft ...
      Met betrekking tot producten van derden is FORCOM tot geen verdere garantie gehouden dan die welke zij van haar leverancier heeft verkregen of welke de leverancier rechtstreeks aan de eindgebruiker verleent.
      Forcom biedt een garantietermijn van 12 maanden na aankoop met uitzondering van bijzondere overeenkomsten; na deze termijn dient de koper rechtstreeks contact op te nemen met de fabrikant.

En zo'n pixelgarantie is gewoon boerenbedrog.
      Ze vragen 10% meer om u veertien dagen (14) pixelgarantie te geven. Goed zot.
      Als je online aankoopt heb je al 10 dagen bedenktijd en kunt ge het zo ook al terugsturen.
      Op die 399€ is dat dus 39,90€ extra voor vier daagjes.

Elk product kent normaal een 8 dagen DOA omruilgarantie, alleen moeten ze de moeite doen het product terug te sturen naar de fabricant en erkennen dat ze u dat moeten geven.
      Ik weet het ... de meeste winkels doen het niet.

En onder rembours is altijd betalen bij levering hé, anders noemt het niet onder rembours.

Soms ben je beter zoiets in de Makro of andere grote winkel te kopen ... 10 dagen niet tevreden geld terug zonder discussie.

Was, niet voor mij, maar voor mijn oom!
      We hebben beiden veel te weinig tijd om over en weer te sleuren met schermen, enz.
      Anders kost het ons al direct 2x zoveel!!
      Nu komen ze thuis omruilen, easypeasy!!
      Alles samen nog 70€ minder dan in mijn gebruikelijke shop!
      Heu en rembours ken ik wel hoor, maar bij de meeste shops lukt dat niet en is het via: visa of dergelijke, vandaar mijn opmerking.

Enfin, nonkeltje is super tevreden en geen minuut verlet of gesleur gehad.
      Wat wil ne mens nog meer, hé!!

Groetjes
      veronique
      « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

Comment

Ik heb hier ondertussen een nieuw Videokaartje ingeplugd. De oude had veels te veel problemen om het beeldscherm op hoge resolutie aan te sturen. het printje kon geen meer met de warmte.
        Flickr één
        Flickr two

Comment

en heb je het scher al ?

wil miss ook zo een kopen , heb getwijfeld aan T260HD en de 2693 , heb vandaag de T240HD en de 2693 langs elkaar gezien en ik vond de 2693 veel helderder dan de T260HD !

hoe is deze voor foto's te bewerken ??? hoe zijn de kleuren ?

Comment

Voor mensen die “een beetje serieus” met fotobewerking en of grafische toestanden bezig zijn, zou ik het toch wel afraden, hoor.

Groetjes
            veronique
            Waarom?

Comment

woops

overlezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HansP Bekijk bericht
                heb vandaag de T240HD en de 2693 langs elkaar gezien en ik vond de 2693 veel helderder dan de T260HD !
                Dan stond die T240HD toch donker afgesteld hoor want je kan dit zo helder zetten dat je een paar meter achteruit moet gaan.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Voor mensen die “een beetje serieus” met fotobewerking en of grafische toestanden bezig zijn, zou ik het toch wel afraden, hoor.

Groetjes
                  veronique
                  Ik heb na vergelijkingen de Samsung 2693HM gekozen. Ik had op een stick eigen foto's meegenomen naar de PC zaak en vergeleken met een zestal ander monitoren en deze gaf voor mij de beste prestatie. Jammer voor zo'n grote PC-zaak was dat de productkennis van het personeel zo matig was en blijkbaar nooit van calibratie van monitoren had gehoord, maar ik kreeg ruimschoots de tijd om bij elke monitor die mijn aandacht trok de instellingen te optimaliseren zodat ik toch een vergelijk kon maken.
                  Standaard krijg je gratis een pixelgarantie van de zaak tot zeven dagen na de aankoop.
                  Een minpunt is de zeer slechte zichtbaarheid van de insteltoetsen en hun symbolen onder op de zwarte omlijsting: je moet er met een lamp op schijnen om ze te kunnen zien.
                  Last edited by Binnenuit; 10 maart 2009, 22:24.

Comment

Ik heb vorige week de Samsung 245T besteld. Ik ben eens benieuwd.
                    Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stapperke Bekijk bericht
                      Ik heb vorige week de Samsung 245T besteld. Ik ben eens benieuwd.
                      Heb ik ook, prima scherm hoor!
                      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Daar ik slechts een 40 à 50 cm van mijn scherm zit had ik gedacht een Samsung T220 te kopen.
                        Is dit een goed scherm om foto's te bewerken?
                        Euh, ben geen prof hé.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                          Heb ik ook, prima scherm hoor!
                          Blijkbaar wel ja, afgaande op de diverse reviews en gebruikerservaringen. Maar blijkbaar moet ik nog efkes geduld hebben. Volgende stap is een switchke naar Mac.
                          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Daar ik slechts een 40 à 50 cm van mijn scherm zit had ik gedacht een Samsung T220 te kopen.
                            Is dit een goed scherm om foto's te bewerken?
                            Euh, ben geen prof hé.

Grtz, RF
                            Ben ook geen prof, maar ik bezit sinds een goede twee weken de Samsung T220.
                            Deze gekocht omwille ik het beu was om te werken op een laptopschermke (van m'n voeten)
                            Persoonlijk vind ik het zeker zijn geld waard, betaalde slechts € 219,00 voor

Comment

Working...
                            X