Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 december....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 1 december....

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    ..Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het in ons land nog even gaat...
    Maar dat hebben we niet aan Europa te danken meer aan die torenhoge belastingen
    die wij met z'n allen betalen.
    Moet je niet vragen K@rel als die mensen van de belastingen hun werk mochten doen he...
    't Zou hier nog een klein paradijs worden: een Europees buitenbeentje.
    Als je het zo begrepen hebt: neen; inderdaad niet echt dank zij Europa. Wel omwille van Europa. De Belgische regering heeft destijds dankbaar gebruik gemaakt van de Maastrichtnorm om zware inspanningen te vragen voor de begrotingscontrole. 'Omdat we moeten van Europa' is gemakkelijker te verkopen aan de bevolking dan 'omdat we dat zelf willen' . En die inspanningen hebben toch wel hun effect gehad op onze overheidsfinanciën.

groetjes
    K@rel
    Is this the real life? Is this just fantasy?
    Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
      tegenwoordig waant iedereen zich een pro-fotograaf OMDAT ze een spiegelreflex toestelletje voor 400 euro met kitlensje aanschaffen, waardoor hun foto's ineens onovertreffelijk zullen worden
      dat kwam je 20 jaar terug niet tegen denk ik en daar moeten we zelf lang geen 20jaar voor teruggaan
      Is eigenlijk waar.
      Toen ik een paar jaren geleden mijn Kodak DC4800 had verschoot ik even van de kwaliteit
      die er direct uit het toestel kwam.
      En toch konden die foto's niet "tippen" aan mijn dia's uit die tijd Matthias.
      (Afga film Professional > 50 ASA)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k@rel Bekijk bericht
        Als je het zo begrepen hebt: neen; inderdaad niet echt dank zij Europa. Wel omwille van Europa. De Belgische regering heeft destijds dankbaar gebruik gemaakt van de Maastrichtnorm om zware inspanningen te vragen voor de begrotingscontrole. 'Omdat we moeten van Europa' is gemakkelijker te verkopen aan de bevolking dan 'omdat we dat zelf willen' . En die inspanningen hebben toch wel hun effect gehad op onze overheidsfinanciën.

groetjes
        K@rel
        Juist K@rel, ben ik het mee eens.
        Ik herinner het me als de dag van gisteren: Jean Luc uit Vilvoorde
        Als jonge student heb ik er zelf een heel klein beetje aan bijgedragen en dat was ook in Maastricht.
        De activiteiten gingen door in de Maastrichter Staar (zaal).

Nu ik heb ook heel intensief meegedaan aan de "Melkbrigade"....
        En nou zegt die dokter in "Slisse en Cesar" dat melk vergif is

Wie kan je nog geloven vandaag de dag
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Working...
        X