Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Notebook

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Notebook

Vandaag in het Belang van Limburg :
    HP Compac C6720S - 15.4", intel celeron 560, 2gb ddrram, HD 120 GB. Bij de carrefour.
    En dit voor maar 379 euro.
    Doelstelling voor mij : mobiele pc, beperkte photoshop bewerkingen, enz.

Wat zeggen de kenners??? Doen of laten schieten. Ik wil er echt niet veel geld aan geven.
    Is dit weggegooid geld voor huis, tuin keukencpu?
    Mvg, Tin_tin
    Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Re: Notebook

Ik vind het wel een zeer goede prijs voor die computer, MAAR denk eraan het is een single core CPU dus zware bewerkingen gaan veel trager gaan en photoshop valt hier ook onder.
    Dus mss toch iets meer investeren in een notebook die beter zal zijn en dan ook langer bruikbaar zal zijn.

Comment

Re: Notebook

Die zal in ieder geval sneller zijn dan de oude Aldi-pc die ik gebruik, en die is voor mij nog altijd snel genoeg om foto's te bewerken. Mijn laptop is een paar jaar nieuwer, de processor is ook sneller, maar ik merk niet veel verschil.

Het grootste probleem bij die Fujitsu Siemens laptop is dat de monitor lang niet zo goed is als de HP L1925 (19") die ik hier thuis gebruik. Die Fujitsu Siemens heeft voor een laptop wel een beter scherm dan de meeste betaalbare modellen van andere merken (dat zie ik toch als we op de fotoclub laptops gebruiken).

Het scherm zal dus meer een beperkende factor zijn dan de processor.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Working...
      X