Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgacom....??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgacom....??

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Veel zal het in ieder geval niet meer schelen: http://www.statbel.fgov.be/figures/d75_nl.asp
    91.2 per 100 inwoners in 2006.

Ja, maar hoe worden die dingen gemeten ? Zowel ik als mijn madam hebben 2 gsm's in gebruik, 1 prive en 1 van de firma. Dus tellen we al voor 4 aansluitingen, Collega van mij heeft eentje van 't werk eentje prive, en eentje waarvan zijn vrouw niet mag weten. Die telt alleen al voor 3 aansluitingen
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Bij Telenet heb je twee voedingen nodig ... die van de modem en die van de switch als je ook digitale TV erbij neemt.
      Voor internet en telefoon alleen heb je enkel de modem absoluut nodig.

Je hebt bij Telenet dus juist 0,0 adapters meer nodig voor dezelfde configuratie telefoon/internet.
      Modem, waarop ook de telefoon is aangesloten, heeft géén externe voeding?

Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Om te beginnen: ik heb geen idee wat dit betekent.

Heb een brief ontvangen van Belgacom, gedateerd op 25 november 2008.

Het gaat over mijn vaste telefoonlijn.

De brief begint met:
        "Gefeliciteerd! Wij danken u voor uw vertrouwen dat u stelt in Belgacom met de verlenging
        van uw vaste lijn contract".

Ik krijg ook een korting van 6 euro.....

Ik heb niks gedaan of gelezen of gehoord van deze zaken.
        Wat is dat nu weer als ik vragen mag??

Bedankt voor alle info!
        Ik dacht, en verbeter me als het niet zo is, dat bij sommige abonnementen er op het contract staat dat men het contract automatisch verlengt indien men dit niet schriftelijk heeft opgezegd een maand voor het einde van het contract.

Ik denk dat ik dit wel al is een paar keer heb gehoord
        ~ Visit my Blog ~
        ~ Sinds 28 oktober 2008 bezig met fotografie - Aankoop van men eerste DSLR: Nikon D90 ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          en eentje waarvan zijn vrouw niet mag weten.

h a n d i g !
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Opletten geblazen met belgacom!!!

Ik heb het volgende aan de hand gehad, zij het bij adsl-go, en niet met vaste telefoon, maar zal niet zo heel veel verschillen.

Na 1 jaar lid wordt je contract normaal gezien automatisch verlengd voor onbepaalde duur. Geen probleem, opzeggen kan in principe ten allen tijde zonder veel problemen.

Wat doet belgacom : geeft een korting via dergelijk schrijven, zoals jij hebt ontvangen, van enkele tientallen euro's gedurende enkele maanden
            Maar op deze manier veranderen ze een contract van onbepaalde duur in een contract dat jaarlijks wordt verlengd en dit is niet hetzelfde.
            Addertje onder het gras : indien je nu wil opzeggen, ben je gebonden aan een jaarcontract, en betaal je het resterende abbonnementsgeld voor het ganse jaar.
            Goed opletten bij je volgende factuur, vooral de kleine lettertjes lezen. Maar misschien heb jij meer geluk!

Leuke manier vind ik persoonlijk om aan klantenbinding te doen!!!!!
            Mvg, Tin_tin
            Problems can not be solved by the same level of thinking that created them (Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tin_tin Bekijk bericht
              Goed opletten bij je volgende factuur, vooral de kleine lettertjes lezen. Maar misschien heb jij meer geluk!

Leuke manier vind ik persoonlijk om aan klantenbinding te doen!!!!!
              Ne mens is nog niet eens gerust in zijn eigen huis....
              Zonder klare duidelijkheid is dat maar achterbaks vind ik en zet me juist aan
              om alles op te blazen met Belgacom.
              Van een privé-firma zou me dit niet eens verbazen, we zijn al veel gewend vandaag de dag
              maar toch niet van een typische Belgische (staats-) instelling.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Working...
              X