Merkelijk véééééééél minder spam de laatste weken,bij jullie ook?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spam
Collapse
X
-
-
Re: Spam
Een week of 2 geleden is een van de grootste spammers offline gegaan , deze stond in voor ongeveer 75% van de totale spam hier het artikel.
spammers offline
-
Inderdaad, wij ontvangen met onze mailservers in totaal ongeveer 200.000 mails minder per dag (sinds dat manneke offline is gehaald), da's dus per seconde 2 mailtjes minder, mooi ...
sven--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur!
Comment
-
Ik moet toch nog steeds een kleine honderd spamcomments (gaande van reclame voor kerstbomen, leningen...) verwijderen van mijn blogje.
Het staat nu zo ingesteld dat reacties pas zichtbaar worden na moderatie, maar dan nog...
Ik heb Defensio al geprobreerd, maar die houdt alles tegen. Ook de 'gewone' reacties.
Als ik die dan terug wil plaatsen, lukt dat niet
Misschien Askimet eens proberen of 'captcha' gebruiken.
Comment
-
He, komt het daardoor. Het was mij ook al opgevallen dat het aantal spam mailtjes was terug gelopen. Maarja, volgens het artikel moeten we er maar goed van genieten want het zal wel weer naar het oude niveau terug kerenMvg, Bart
http://www.bartzijlstra.com
Comment
-
-
Ik krijg de laatste weken veel meer spam in de mailbox, waarvan 70% in het duits...
Gelukkig is het nog niet zo'n groot aantal (geen 200.000, maar toch wel 10-20 stuks per dag).
Zo heb ik er vandaag weer een heleboel gekregen:
Sehr geehrte Damen und Herren!
Die Anzahlung Nr.935685933754 ist erfolgt
Es wurden 6416.00 EURO Ihrem Konto zu Last geschrieben.
Die Auflistung der Kosten finden Sie im Anhang in der Datei: Abrechnung.
Regel Inkasso GmbH & Co. KG
Fredeburger Str. 21
33699 Bielefeld
Postfach 51 20 05
33698 Bielefeld
Tel.: 0521 93212-0
Fa x: 0521 92412-15
AG Bielefeld HRA 13169
Steuer-Nummer: 349/5749/0377
Komplementargesellschaft:
Regel Verwaltungs-GmbH
AG Bielefeld HRA 34932http://barthuysmans.smugmug.com/
BD0338BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtOp tijd de cookies en tracking cookies verwijderen kan al veel helpen. Grtz, RF
Hier krijg ik maximum twee van die e-mails per dag binnen.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtYep, regelmatig Ad-Aware en/of Malwarebytes hun werk laten doen.
Hier krijg ik maximum twee van die e-mails per dag binnen.
Ik krijg wel regelmatig een ingevuld formulier terug met verwijzingen naar niet al te propere sites.
Op een van mijn sites kan je zo'n formuliertje invullen.
Die site staat op Skynet maar ik kan er niet aan omdat ik geen ADSL heb.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtDie site staat op Skynet maar ik kan er niet aan omdat ik geen ADSL heb.Vriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtHoe kan dat? Ben je van provider veranderd zonder je website mee te verhuizen?
Is al heel lang geleden, toen je nog kon inbellen via analoog he.
Ik kreeg toen via KBC webruimte op Skynet.
Een tijdje kon ik die site ook bereiken via Telenet maar dat duurde niet lang.
Je snap dat wel he: met Telenet op de gratis webruimte van Skynet.
Dus iedereen van Telenet werd afgesloten, zonder pardon.
Wij moesten maar ADSl nemen... en protesteren hielp niet.
Ik heb wel die site volledig kunnen afhalen met "HTTrack".
En sinds kort heb ik meer webruimte bij one.com plus een eigen domein.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtPhotobox is de laatste tijd ook sterk bezig met mijn mailbox vol te proppen met reclamemails!
Ik begin het een beetje beu te worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtEn sinds kort heb ik meer webruimte bij one.com plus een eigen domein.
www.theokus.beNikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp
Comment
Comment