Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuwwaarschuwing

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Sneeuwwaarschuwing

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
    Ga je méér grip krijgen op de voorwielen als die doorspinnen of blokkeren?(gas lossen = blokkeren, gas bijgeven = doorspinnen)
    Gelijkmatig gas blijven geven is het beste wat je kan doen. Dus geen gas bijgeven noch gas lossen. Maar als het wiel zoals in jouw geval blokkeert door sneeuw in de wielkas is er weinig aan te doen.

Hier in Merelbeke is alles rustig aan het smelten...

Comment

Uit Kortrijk
      2xZ6, 1xD7500, glas, licht

Comment

Jabbeke w-vl REGEN sneeuw verdwijnt 4 gr

mvg duindistel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Duindistel Bekijk bericht
          Jabbeke w-vl REGEN sneeuw verdwijnt 4 gr

mvg duindistel
          Jullie kunnen rustig wat sneeuw van ons krijgen want hier ligt genoeg (20cm).
          mvg
          Antoine

Comment

tja hier in dilsen is de berg op naar genk afgesloten kan geen auto meer naar boven en in vucht (maasmechelen) is de brug ook al afgesloten door een ongeval alles zit bijna potvast.
            maar ja mogen we nog niet klagen net telefoon uit polen gehad en daar hadden ze 75 cm sneeuw
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Hey juppekes

Hier in Oostende is al niets meer te zien van die mooie sneeuw

We hebben hier vanavond zelfs al een paar regenbuien gehad
              Bootjes

Comment

Ben een serie foto's gaan maken hier...
                Camera: Fuji S2 Pro, ISO200)

Aan deze foto heb ik niet vele veranderd.
                (misschien iets te warm > komt door de natriumdamplampen)

Busje kwam zo....
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Eentje met 4 bollen, smakelijk
                  BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                  Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Eentje met 4 bollen, smakelijk
                    Ik dacht eerst aan iets anders....witte negert......
                    Maar zoiets zeg je niet he
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucie 54 Bekijk bericht
                      Hier in As nog altijd aan sneeuwen, voor deze foto heb ik even mijn statief genomen en deze foto een half uurtje geleden getrokken.

Mvg. Lucie
                      Hallo Lucie,

Erg tof om een foto te zien van As omdat ik hier (Niel-bij-As eigenlijk) groot gebracht ben en gewoond heb tot mijn 24ste wanneer ik naar Canada verhuisd ben. Mijn moeder woont er nog steeds en ze had gezegd dat het ging sneeuwen, maar dit hadden ze toch niet verwacht...denk ik? Toch grappig dat jullie nu eerst sneeuw hebben. Hier aan de westkust van Canada hebben wij nog geen sneeuw gehad, enkel de bergen hier in de buurt hebben een laagje sneeuw op de toppen. Maar het zal nog wel komen, vorig jaar hadden we een 30cm sneeuw tegen eind november en dat blijft dan meestal een week of 2 liggen.

Zo krijgen we per winter een stuk of 4-5 sneeuw vallen en dat is het meestal. De bergen hebben het hele seizoen een pak sneeuw...vorige winter hadden ze van half november tot eind maart constant een basis van 5m sneeuw.

Bedankt voor je foto hier te delen, dat vind ik super tof. Natuurlijk vind ik alle foto's van de sneeuw hier super, dan krijg ik ook een beetje een idee hoe het daar uitziet!

Groetjes uit Vancouver, Canada,
                      Ann

Comment

Terug uit de Ardennen (gisterenavond)en heb daar men auto achtergelaten en hebben de overjaarse 4x4 genomen om mee naar huis te komen.
                        Het was nodig, in de het dorp zagen we auto's de weg omhoog nemen en dan weer achteruit afkomen bleek dat ze er gewoon niet boven geraakte enkel die met sneeuwbanden en 4x4.
                        Onderweg was het zeer gevaarlijk en op de snelweg was het al niet veel beter.

Comment

Hier (A'pen) is het terug bezig.Tegen de avondspits zou er weer enkele cm kunnen liggen.
                          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

hier is ook eerst alles bijna weggesmolten maar nu word weer alles bedekt omder een wit tapijt
                            moet dadelijk gaan werken anders was ik erop uit getrokken
                            deze juist gemaakt vlug door het raam

Last edited by lilybie; 24 november 2008, 13:34.
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Hier (Deurne A'pen) begint het licht te sneeuwen.Mss morgen toch maar eens wat fotokes gaan nemen.
                              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                                Hier (Deurne A'pen) begint het licht te sneeuwen.Mss morgen toch maar eens wat fotokes gaan nemen.
                                Hier is er nog niks te zien qua sneeuw....
                                0°C....

Als er veel over gepraat wordt dan is het gewoonlijk niks
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X