Na heel wat zoeken en uitproberen is het me toch gelukt een kleine website te produceren met GoLive. Mooi programma overigens.
(http://users.skynet.be/fb572651/web-content/index.html)
Niks speciaals eigenlijk, maar het werkt....in zoverre
Als proef heb ik eerst voor iedere rubriek 1 fotootje geplaatst. Alles prima in orde. Verbeteringen kunnen altijd nog volgen.
Nu wil ik er wel wat meer foto's inzetten en dan komt het !!!
Als ik foto's toevoeg komen die in een map te staan: web-data/SmartObjects/fotos. Van alle foto's die ik toevoeg komt er een .gif en een .jpg file in te staan.
Deze map moet ik dus aanpassen in mijn website. Ik doe dit handmatig dwz: ik ga naar mijn map in mijn website, navigeer naar Web-data/SmartObjects en sleep de map fotos uit mijn pc naar de website. Voor de eerste twee foto's werkt alles prima maar daarna krijg ik de volgende foutmelding
200 type set to I
227 Entering Passive Mode (195.238.0.64.225.150)
150 Opening Binary mode data connection for naam.jpg
552 Tranfer aborted Disk Quota exceeded
Wordt daar maar eens wijs uit !!
Ik heb geprobeerd 1 de map helemaal te verwijderen en opnieuw te kopiëren, 2 zoals hierboven gewoon bijvoegen en antwoorden Yes op alles, 3 de bestanden 1 voor 1 bijvoegen maar het lukt niet voor de jpeg's. (330 KB) maar wel voor de gif's (4.5 KB)
Moet ik ergens een of andere instelling verhogen, of mag ik per dag of zo maar 1 fotootje toevoegen of zijn er nog andere gekke dingen die ik moet weten?
Wie heeft ervaring met deze materie en kan mij verderhelpen?
ps 't Is toch fijn als ge zelf wat kunt knutselen op uw pc nietwaar !!
Hartelijk dank op voorhand voor alle goede raadgevingen
Louis
(http://users.skynet.be/fb572651/web-content/index.html)
Niks speciaals eigenlijk, maar het werkt....in zoverre
Als proef heb ik eerst voor iedere rubriek 1 fotootje geplaatst. Alles prima in orde. Verbeteringen kunnen altijd nog volgen.
Nu wil ik er wel wat meer foto's inzetten en dan komt het !!!
Als ik foto's toevoeg komen die in een map te staan: web-data/SmartObjects/fotos. Van alle foto's die ik toevoeg komt er een .gif en een .jpg file in te staan.
Deze map moet ik dus aanpassen in mijn website. Ik doe dit handmatig dwz: ik ga naar mijn map in mijn website, navigeer naar Web-data/SmartObjects en sleep de map fotos uit mijn pc naar de website. Voor de eerste twee foto's werkt alles prima maar daarna krijg ik de volgende foutmelding
200 type set to I
227 Entering Passive Mode (195.238.0.64.225.150)
150 Opening Binary mode data connection for naam.jpg
552 Tranfer aborted Disk Quota exceeded
Wordt daar maar eens wijs uit !!
Ik heb geprobeerd 1 de map helemaal te verwijderen en opnieuw te kopiëren, 2 zoals hierboven gewoon bijvoegen en antwoorden Yes op alles, 3 de bestanden 1 voor 1 bijvoegen maar het lukt niet voor de jpeg's. (330 KB) maar wel voor de gif's (4.5 KB)
Moet ik ergens een of andere instelling verhogen, of mag ik per dag of zo maar 1 fotootje toevoegen of zijn er nog andere gekke dingen die ik moet weten?
Wie heeft ervaring met deze materie en kan mij verderhelpen?
ps 't Is toch fijn als ge zelf wat kunt knutselen op uw pc nietwaar !!
Hartelijk dank op voorhand voor alle goede raadgevingen
Louis
Comment