Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forumdeurtje dicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Forumdeurtje dicht

Als ik wil reageren op een posting en mijn antwoord aan het intijpen ben, gebeurt het de laatste tijd regelmatig dat ik intussen niet meer ingelogd ben op het forum. Dan moet ik opnieuw inloggen vooraleer ik verder kan.
    Iemand met dergelijke ervaringen?

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Re: Forumdeurtje dicht

Ik heb het als ik m'n cache leeggemaakt heb. Oplossing voor mij is dan :
    - aanmelden
    - naar "een" pagina (van BD) gaan
    - browser sluiten
    - browser opnieuw openen
    - en naar bd gaan
    Nu blijf ik aangemeld
    BD0910BE

Comment

Valt uw internetverbinding niet af en toe even uit?
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

cookies accepteren en "Mij onthouden" aanvinken bij inloggen op het forum

(wel zorgen dat je steeds via belgiumdigital.com binnenkomt en niet via .be)
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          cookies accepteren en "Mij onthouden" aanvinken bij inloggen op het forum

denk dat daar het probleem ligt. Sinds geruime tijd weigert mijn PC de opdracht "Mij onthouden" uit te voeren op alle sites waar ik probeer in te loggen.
          Heb al virusscan (Webroot) uitgevoerd zonder verbetering.

Henri
          lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
            Waar is dat goed voor als ik vragen mag?
            Heb al jaren .be in mijn favorieten staan en nog nooit een verschil gemerkt op het inloggen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
              Sinds geruime tijd weigert mijn PC de opdracht "Mij onthouden" uit te voeren op alle sites waar ik probeer in te loggen.
              Je krijgt dit venster niet meer of zo? Anders heb je waarschijnlijk een keer verkeerd gekozen en dit uitgeschakeld.
              Ga anders eens naar Extra => Internetopties => Tabblad Inhoud => Automatisch aanvullen = > Instellingen => Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren (aan zetten) => Vragen om wachtwoorden op te slaan (aan zetten).

Indien je het venster wel krijgt maar het gebeurt niet kan je ook IE eens resetten (vermoedelijk overbodig).
              Extra => Internetopties => Tabblad Geavanceerd => Opnieuw instellen ...

Maar uit uw eerste post blijkt eerder dat je uitgelogd wordt terwijl je aan het typen bent ... of heb ik het verkeerd?
              Dan ligt het probleem wel enigzins anders.
              Last edited by VerSeg; 18 november 2008, 23:14.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                denk dat daar het probleem ligt. Sinds geruime tijd weigert mijn PC de opdracht "Mij onthouden" uit te voeren op alle sites waar ik probeer in te loggen.
                Heb al virusscan (Webroot) uitgevoerd zonder verbetering.

Henri
                Als je "Mij Onthouden" aanduid word er een speciaal cookie op jou pc weggeschreven.
                Als je cookies accepteren hebt uitgeschakeld gaat dit niet meer werken.
                Bij IE ga je naar extra->Internetopties-> tabblad Privacy
                als het daar is ingesteld op hoog dan accepteerd hou computer geen cookies.
                Zet dit op normaal en dan zou het terug moeten werken.

Het kan ook zijn dat jou internet security programma cookeis weigerd met jou probleem tot gevolg.
                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                X