Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Philips WACS HiFi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Philips WACS HiFi

Heeft iemand ervaring met deze opstelling.
    Of zijn er betere op de markt? ( vooral de WIFI en de HD vind ik interessant )

grtjes
    Jo(han)
    Last edited by Jo; 16 november 2008, 22:03.
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Re: Philips WACS HiFi

Echt niemand ervaring met dit genre HiFi?
    Last edited by Jo; 16 november 2008, 21:54.
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Misschien niet echt on topic, maar ik gebruik de Apple Airport Express http://www.apple.com/benl/airportexpress/ om mijn muziek te streamen van (al) mijn Mac ('s) naar mijn Hifi-installatie.
      Werkt perfect: je hoeft enkel een kabeltje te kopen om vanaf je Airport naar je HiFi installatie te koppelen. Werkt trouwens ook met Windows computers.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Bedankt voor je reactie Vantje.
        De bedoeling is echter dat al mijn muziek uiteindelijk terecht komt op de HD van de HiFi in de living en dan eventueel gestreamd wordt naar bv keuken, bureel enz..

Ik heb al een beetje opgezocht via Google en dit apparaat kan dus opgenomen worden in het netwerk zodat je de HD zou kunnen beheren via de computer?.
        Het is niet allemaal heel duidelijk.

Een beetje feedback van hifi en computer kenners over kwaliteit en mogelijkheden van dit systeem en eventuele concurenten zou helpen om te beslissen.

Zo is dit systeem bv beperkt tot CD's. Zijn er ook systemen die DVD's accepteren? (audio en/of beeld streamen? enz

Jo(han)

Comment

Als dat ding 1000 Euro kost, zou ik overwegen van een small footprint pc in de plaats te zetten..... (tablet pc?)
          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
            Als dat ding 1000 Euro kost, zou ik overwegen van een small footprint pc in de plaats te zetten..... (tablet pc?)
            Jo.

Dat was wat ik ook eerst in gedachten had om voor te stellen. een Tablet pc.

Sedert een 1 jaar heb ik een tablet pc thuis in mijn living, ik had ook dergelijke toestellen bekeken zoals je info over vraagt , maar al snel ontdek de de negatieve kanten van zo'n compacte dingetjes, UItbreiding, aanpassingen, software....... allemaal niet van tepassing behalve op de modellen die al serieus wat centen kosten.

Ik werk hier met itunes en heb verschillende dj sotware op de pc staan. (in geval van een feestje)

Indien ik iets beu ben of iets nieuw wil kan je alles wijzigen.

Ik vraag mij ook af of de muziek op een simpele manier te beheren is met dit systeem van philips en dat het compatibel blijft met andere toespassingen.

IK heb hier momenteel een 4000 nummers op mijn pc staan, indien ik ze ergens voor nodig heb of moet verzetten is dit in een hand om draai gedaan.

IK zou dus in uw plaats niet twijfelen en voor een tablet pc kiezen.

Oja, ik heb in de tijd voor de pc 799 euro betaald.
            Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
            De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
              hand om draai

Comment

Waarom een tablet-pc ?
                Een netbook van een kleine 300 euro is toch ook al goed genoeg ?
                (Acer Aspire One of Asus EEE-reeks bvb)

Comment

Dat klinkt allemaal heel mooi, maar waar dachten jullie dan bv concreet aan?
                  Ik heb hier dus geen enkele ervaring mee.

Enkele vragen komen dan spontaan op

Komt dit dan uiteindelijk niet duurder uit?
                  Tablet PC + luidsprekers+tuner
                  Hoe en welke volgstation(s) dan? Hoe met elkaar verbonden?
                  Verbruikt zo een tablet PC niet meer energie dan de HiFi?
                  Krijg je dan niet opnieuw te maken met software upgrades enz?
                  ...

Comment

In het pc scenario (tablet of netbook) zijn de luidsprekers idd afzonderlijk aan te sluiten en zijn een aparte kost en stroom verbuiker. (de interne luidspreker zal niet denderend zijn)
                    Tuner? Zo goed als alle radio's zijn via streaming op internet beschikbaar. een prog zoals winamp oid is dus voldoende.
                    De pc gaat via wireless op je locaal netwerk en dan op internet, of naar de shared drive van je andere pc.
                    Over software upgrades beslis je zelf. Op zijn minst kun je upgraden, wat ik niet weet van de streamium. Als het werkt hoef je niet te upgraden.

ik denk dat je voor minder dan 500 Euro gesteld moet kunnen geraken:
                    netbook + XP (genre zoals onlangs in aldi voor 400€ , hier)

Jo.
                    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                    Nikon stuff

Comment

Tssss, waar is de tijd dat HiFi voor 'High Fidelity' stond

Comment

Niet iedereen kan een live orkest in zijn keuken zetten
                        Jo.
                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        Tssss, waar is de tijd dat HiFi voor 'High Fidelity' stond
                        Nikon stuff

Comment

Ik zou toch geen internetradio gebruiken in dit geval.
                          Met DVB ontvang je toch de meest gebruikte stations, en dat kost je geen bandbreedte of volume, en de kwaliteit is veel beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
                            Niet iedereen kan een live orkest in zijn keuken zetten
                            Jo.
                            Klopt ... maar dan spreekt die ook niet van HiFi.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

ik gebruik barebone pc en stuur alles met de iphone
                              Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                              http://www.racenews.be

Comment

Working...
                              X