Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloze muis + klavier, lange afstand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Draadloze muis + klavier, lange afstand

Ik heb even rondgekeken i.v.m. Cherry - toetsenbord/muis combo en heb dit gevonden.
    Werkafstand zou tot 10 meter bedragen, wat zou kloppen met wat ik getest heb met mijn muis.
    Ik heb alvast zeer positieve ervaringen met dit merk, en bovendien schappelijk van prijs.
    Grtz, Tigra-Boy
    ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra-boy Bekijk bericht
      Ik heb even rondgekeken i.v.m. Cherry - toetsenbord/muis combo en heb dit gevonden.
      Werkafstand zou tot 10 meter bedragen, wat zou kloppen met wat ik getest heb met mijn muis.
      Ik heb alvast zeer positieve ervaringen met dit merk, en bovendien schappelijk van prijs.
      Dat ziet er al heel wat beter uit.

Ik heb ondertussen al een paar gebruikers-reviews gevonden, en die Cherry M82-24800 werkt dus wel degelijk op een grotere afstand van de ontvanger dan de meeste andere merken.
      Ik zal het direkt bestellen (ik hoop alleen dat het een Azerty is, maar dat zal wel op een Belgische website, er staat ook "BE" achter de type-aanduiding).

Iedereen bedankt voor het zoekwerk

ik heb die Cherry Sirius Azerty BE Cordless Desktop Zwart USB al besteld
      Last edited by Black B@ndit; 15 november 2008, 18:34.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Waarom moet die draadloos zijn...? Met een verlengdraad voor muis en klavier ben je er anders van af, en bovendien veel betrouwbaarder dan draadloze spullen, zeker op die afstand

Mvg,
        Frederic

Comment

Vandaag is het draadloze klavier + muis geleverd (ik heb wat langer moeten wachten omdat het niet in stock was), en die Cherry Sirius XT MB82-24800 werkt perfect op een langere afstand, zelfs door een paar muren heen werkt die combinatie nog goed, alleen kan ik dan niet meer zien wat ik schrijf) (maar achteraf kan ik het wel lezen).

Het is dus een aanrader voor iedereen die een soortgelijk probleem heeft.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Ik was me vandaag juist aan 't afvragen hoe het er mee was...
            Ben blij dat je probleem een goede oplossing heeft gekregen...
            Grtz, Tigra-Boy
            ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

Comment

Working...
            X