Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Website

Hoi BD-genoten,

Ik heb zoals jullie al wel gemerkt hebben een website.
    Nu was de vraag of iemand de tijd even wil nemen deze te beoordelen.
    De bedoeling is om foutjes en tekortkomingen op te vangen en te corigeren indien mogelijk.
    De foto's hoeven geen beoordeling.

De site is gemaakt volledig uit templates voor Lightroom. Dus aan de opmaak ben ik enigszinds gebonden.

Ook heb ik een vraag voor de sitebuilders onder ons. Statistieken opvragen, hoe doen jullie dat ?

Groeten, en dank voor de medewerking.

Re: Website

Hallo
    de website is gemaakt uit een samenvoeging van pagina's die wat te veel verschillend zijn van elkaar, en dit vind ik niet echt geslaagd.
    sommige hebben een volledig witte achtergrond, waarop alleen tekst voorkomt.
    dan heb je de pages gemaakt in simple viewer,en dan die gemaakt in lightroom.

Deze mix vind ik wat rommelig

de basis van lightroom is zéér goed, maar de andere.....

Het geheel is daardoor niet echt overzichtelijk meer maar de aanzet is er, en mss kan je alles nog wat meer op elkaar afstemmen.

Toch een verdienstelijke prestatie.

groetjes

Ayala
    http://www.guytoelen.be

Comment

de website is gemaakt uit een samenvoeging van pagina's die wat te veel verschillend zijn van elkaar, en dit vind ik niet echt geslaagd.
      Ik begrijp wat je bedoeld maar dat zijn de beperkingen die LR me oplegt. Maar er kan structuur in gebracht worden door ze wat op elkaar af te stemmen.
      sommige hebben een volledig witte achtergrond, waarop alleen tekst voorkomt.
      dan heb je de pages gemaakt in simple viewer,en dan die gemaakt in lightroom.
      De enige die nog maar een witte achtergrond heeft is die met de history en die met verwijzingen naar andere pagina's. De albums van simpleviewer zijn ook gemaakt via een template van LR. Geen verschillen in het tot stand brengen dus.
      Deze mix vind ik wat rommelig.
      de basis van lightroom is zéér goed, maar de andere.....
      Het geheel is daardoor niet echt overzichtelijk meer maar de aanzet is er, en mss kan je alles nog wat meer op elkaar afstemmen.
      Een finetunning is zeker nodig vandaar ook mijn vraag hier. :

Als ik het goed begrijp dan zou u al de simpleviewer albums veranderen naar HTML pagina's
      Last edited by powerkiller; 11 november 2008, 21:07.

Comment

Hallo
        Ik dacht dat ik er nog eentje tegenkwam via de Camera's, die van links dan .
        Maar ik kan ernaast zijn ook hoor, sorry dan.

Het is niet altijd makkelijk, vooral om alles een beetje op elkaar af te stemmen.

de eerste pages vind ik meer dan behoorlijk, die zijn gewoon zéér goed.
        Indien je daarop verder kan bouwen, petje af dan

groetjes
        Ayala
        http://www.guytoelen.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ayala Bekijk bericht
          Hallo
          Ik dacht dat ik er nog eentje tegenkwam via de Camera's, die van links dan .
          Maar ik kan ernaast zijn ook hoor, sorry dan.

Het is niet altijd makkelijk, vooral om alles een beetje op elkaar af te stemmen.

de eerste pages vind ik meer dan behoorlijk, die zijn gewoon zéér goed.
          Indien je daarop verder kan bouwen, petje af dan

groetjes
          Ayala
          Dank alvast voor de tip. en ge hebt gelijk van die witte pagina bij cameras. Daar ga ik een deze dagen ook wat aan doen.

Edit : Ik heb in ieder geval al de albums vanaf de hoofdpagina aangepast en vereenvoudigd, geen flash albums meer. Morgen zijn de albums in het technisch gedeelte aan de beurt.
          Last edited by powerkiller; 11 november 2008, 23:47.

Comment

Is de site dan goed ? Moet wel, zo weinig respons. Kan er dan echt niets aan verbeterd worden ?

Beter geen nieuws dan slecht nieuws.

Comment

Working...
            X