Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

.: 3D: Jet-bike :.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• .: 3D: Jet-bike :.

Sinds enkele weken ben ik compleet in de ban van Maya. Het is zelfs zo erg dat mijn camera verweesd in een hoekje ligt te treuren
    Jaren geleden ben ik vrij intensief bezig geweest met 3DSMax, en toen vond ik Maya maar niks. Maar nu ik er even mee bezig ben, ben ik helemaal verkocht!

Na een hele boel uren modeling, is dit een voorlopig resultaat van mijn jet-bike waar toch al wel trots op ben, dus even stoefen

Peter

Re: .: 3D: Jet-bike :.

amaai, knap

Al een prototype uit?

Comment

Dippie,

Geen zin om voor mij een paar locomotieven te moddelen ?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Vet strak! Een moderne Panamarenko.
        En blijkbaar fantasie te over. Heb je ook in detail uitgedokterd hoe zo'n ding er langs de binnenkant uit ziet?

Grtz,
        Palladio
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Knap, idee en uitwerking
          To make your dreams come true, wake up

Comment

mooi gedaan, maar ik vind het wel onlogisch dat hij een zijdelingse uitlaatpijp heeft. Dat klopt toch niet met die straalmotor?

Comment

mooi gebruik van tutorial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                mooi gedaan, maar ik vind het wel onlogisch dat hij een zijdelingse uitlaatpijp heeft. Dat klopt toch niet met die straalmotor?
                en moeten daar geen wielen onder
                α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
                Flickr____No place to be

Comment

Het is inderdaad het tussentijds resultaat van een video-tutorial van 9,5 uur die is onderverdeeld in 4 stukken.
                  Wat ik gedaan heb, is telkens eerst zo'n stuk aandachtig bekeken, om daarna zelf aan de slag te gaan (en zo min mogelijk terug te grijpen naar die tutorial).
                  Lijkt simpel, maar probeer het maar eens

@Control-Z: Wat betreft die 'uitlaten', dat zijn eigenlijk ook jet's die omhoog/omlaag kunnen draaien om zo het gevaarte te doen kantelen en draaien. Maar dat is niet echt duidelijk en ze staan mezelf niet aan en gaan dus nog veranderen. (Er moet eigenlijk nog een heleboel aan veranderen )

@ theokus: zin wel, maar tijd... en ik begin nog maar net, dus ik vrees dat dat wat vroeg is

Peter

Comment

jet's die omhoog/omlaag kunnen draaien om zo het gevaarte te doen kantelen en draaien.
                    OK. zo had ik het nog niet bekeken, dat is een logische uitleg. Want met de hoofdmotor kan hij niet sturen natuurlijk, tenzij er vleugels en flappen aan het masjien zouden staan.

Comment

Working...
                    X