Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website bouwen met mm-tools?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Website bouwen met mm-tools?

Heeft er iemand ervaring met mm-tools?
    Ik kan jammer genoeg niet meteen de prijs terugvinden op hun site.

Lijkt me een fijn en makkelijk systeem om een site te bouwen (zowel voor m'n eigen, als voor m'n klanten) hoewel ik totaal geen ervaring heb met het bouwen van sites...

Een aanrader of een tegenvaller?

Fuji FinePix S100fs

Re: Website bouwen met mm-tools?

Je hebt die vraag hier (http://www.intermactivity.be/forum/s...d.php?p=843280) al gesteld.
    Waarom dan nog eens hier, ben je nog niet overtuigd?
    Alleen hun website is al verdacht. Waar zie je resultaten, prijzen enz?
    Nergens vind ge informatie, dus laat het voor wat het is en koop Macromedia.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Wil je goeie cms-software, gebruik dan Joomla.
      Wil je eerder een semi-statische website maken, gebruik dan iets als Wordpress.

Waarom zou je geld betalen voor zo iets louche, als het semi-gratis kan?

En wat bedoel je met sites bouwen voor klanten, terwijl je er zelf geen ervaring mee hebt? This smells fishy ;-)
      Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
      Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Je hebt die vraag hier (http://www.intermactivity.be/forum/s...d.php?p=843280) al gesteld.
        Waarom dan nog eens hier, ben je nog niet overtuigd?
        Alleen hun website is al verdacht. Waar zie je resultaten, prijzen enz?
        Nergens vind ge informatie, dus laat het voor wat het is en koop Macromedia.

Grtz, RF
        Ik heb dezelfde vraag idd op IM ook al gepost.
        Het kan geen kwaad om verschillende meningen te horen, toch?

Er is trouwens geen reactie van iemand die er zelf al mee gewerkt heeft.
        Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lorent Bekijk bericht
          Wil je goeie cms-software, gebruik dan Joomla.
          Wil je eerder een semi-statische website maken, gebruik dan iets als Wordpress.

Waarom zou je geld betalen voor zo iets louche, als het semi-gratis kan?

En wat bedoel je met sites bouwen voor klanten, terwijl je er zelf geen ervaring mee hebt? This smells fishy ;-)
          Joomla enzo zijn systemen op template-basis, terwijl die mm-tools je toelaat om zelf alles te bepalen, naar de huisstijl van de klant.

Ik ben zelf grafisch vormgever, en krijg regelmatig de vraag van klanten om een website voor hun te bouwen. Omdat ik er geen ervaring in heb, heb ik dat nog nooit gedaan.
          De enige manier om ervaring op te doen is ermee beginnen hé.
          Ik ken wel mensen die me de technische ondersteuning kunnen geven.
          Fuji FinePix S100fs

Comment

Leer de basics van Wordpress, en je hebt alles bij de hand wat moet.
            Een theme maken is voor iemand met een beetje grafische ervaring niet moeilijk.
            En daar heb je full support, talloze werkende plugins, zodat je alles naar wens kan maken.

Of Moveable Type natuurlijk
            Ooit was ik een fotograaf, nu kijk ik eerst.
            Mamiya M645, GevaBox, Coronet N°2, Olympus Trip35, en hier slingert ook nog ergens een 7D rond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
              Ik heb dezelfde vraag idd op IM ook al gepost.
              Het kan geen kwaad om verschillende meningen te horen, toch?

Er is trouwens geen reactie van iemand die er zelf al mee gewerkt heeft.
              Natuurlijk kan dat geen kwaad, maar wat had je dan verwacht?
              Voilà, volgens mij zegt dat al genoeg hé

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Joomla enzo zijn systemen op template-basis, terwijl die mm-tools je toelaat om zelf alles te bepalen, naar de huisstijl van de klant.
                En dat kan je met Joomla perfect!

Joomla kan je makkelijk via html editen, zelfs via css. Vroeger heb ik veel templates gemaakt in PS om die dan te slicen naar Joomla. Volledig in de huisstijl van een zaak zonder te moeten beginnen van een bestaande template.

Een goed voorbeeld hiervan is de site van Porsche Brazilië.
                www.fotofolio.be

Comment

Omdat ik er geen ervaring in heb, heb ik dat nog nooit gedaan.
                  Of was 't nou andersom?

Comment

Ik ben zelf grafisch vormgever, en krijg regelmatig de vraag van klanten om een website voor hun te bouwen. Omdat ik er geen ervaring in heb, heb ik dat nog nooit gedaan.
                    De enige manier om ervaring op te doen is ermee beginnen hé.
                    Ik ken wel mensen die me de technische ondersteuning kunnen geven.
                    De enige manier om er ervaring mee op te doen is html/css leren en in detail .. al de rest is en blijft geklungel .. JMHO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                      De enige manier om er ervaring mee op te doen is html/css leren en in detail .. al de rest is en blijft geklungel .. JMHO
                      Daar ben ik het mee eens.
                      Ik heb besloten om het bouwen van websites over te laten aan de mensen die dat kunnen.
                      Het blijft een apart vak, en ik heb niet de tijd om het grondig te leren.
                      En als ik iets doe, wil ik het ook goed doen...

Ik wil wel m'n eigen site zelf bouwen, puur als hobby.
                      Enkele maanden geleden heb ik me Rapidweaver met enkele plug-ins aangeschaft, dat zal voor mij volstaan.
                      Fuji FinePix S100fs

Comment

Working...
                      X