Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

goedkoopste ADSL abonnement ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• goedkoopste ADSL abonnement ?

Voor mijn ouders.

Enige dat het gebruikt wordt is voor pc banking...

Re: goedkoopste ADSL abonnement ?

Ik dacht dat Belgacom iets goedkoop had, waar je zeer weinig betaalt, maar wel iets van 25 cent elke keer je verbinding maakt.

Ik dacht dat Telenet ook een formule had van 1 euro per maand met een zeer beperkte snelheid en download.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Belgacom, tele2 en telenet hebben allemaal een abo rond 20€ /maand. Euphony.net en scarlet free vragen geen vast maandbedrag maar ongeveer 25cent per inbelmoment +0.012 (daluur) en 0.04€ (piekuur) per minuut .
      'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Met de heel beperkte abonnementen schakel je wel best alle automatische updates uit, want anders heb je al heel snel teveel data gedownload en moet je flink bijbetalen...

Ik ben ooit begonnen met een inbelverbinding via Planet Internet (= nu Scarlet), maar ik weet niet of dat nog bestaat.
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

Comment

Hier vind je een actuele vergelijkingssite: http://www.aanbieders.be/internet/vergelijk
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
            Hier vind je een actuele vergelijkingssite: http://www.aanbieders.be/internet/vergelijk
            Ik ben daar ook gaan kijken en een abo met een heel goede verbinding werd daar aangeboden door Scarlet voor 25€/mmand ... maar wat nu met de geruchten? dat Scarlet overgenomen is door Belgacom ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
              Ik ben daar ook gaan kijken en een abo met een heel goede verbinding werd daar aangeboden door Scarlet voor 25€/mmand ... maar wat nu met de geruchten? dat Scarlet overgenomen is door Belgacom ??
              Ik betaal mijn abonnement nog altijd aan Scarlet...
              Ik betaal zelfs helemaal niets meer aan Belgacom.
              Vroeger was dat nog 17 euro per maand (vaste kost voor een telefoonlijn) voor de telefoon aan Belgacom + 39,5 euro aan Scarlet, nu betaal ik voor het telefoonabonnement + internet iets meer dan 40 euro per maand (voorlopig is dat maar 30 euro, want de eerste 6 maanden kreeg ik korting).

Ik heb nog nooit problemen gehad met Scarlet, en de verbinding is véél sneller dan wat ik op andere plaatsen al van Belgacom heb gezien...
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

Als ik het goed begrijp is die Scarlet een 20Mb lijn .. Is dat verhaal van die overname dan kompleet "van de pot gerukt" ?

Comment

Als ik het goed begrijp is die Scarlet een 20Mb lijn .. Is dat verhaal van die overname dan kompleet "van de pot gerukt" ?
                  Toch niet, in februari heeft Belgacom aangekondigd Scarlet over te nemen voor 185 miljoen€. Er zijn nog steeds problemen ivm met de Raad voor Mededinging ed , dus het is nog niet helemaal rond. Aangezien ook Vadertje Staat een grote Belgacom aandeelhouder is zal het hun wel lukken zeker....

Comment

Belgacom heeft Scarlet binnengehaald, ze moeten wel het glasvezelnetwerk verkopen en Scarlet klanten zouden vrijgesteld moeten worden van contractuele verplichtingen om eventueel "vrij" een andere provider te kiezen. Weer een speler minder op de markt, dit is meestal geen goede zaak voor de consument....

Comment

Ogenschijnlijk dus toch niet zo "van de pot gerukt"

Comment

Working...
                      X