Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vaatwas

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: vaatwas

    Kheb 2 handen en een vriendin .
    Maar alle gekheid op een stokje.
    Ik heb ooit een zanussi gehad maar dat is niet zo'n aanrader.
    Deur ging scheef hangen, lekken... Allemaal opgelost maar toch het vertrouwen is wat weg in't apparaat.

    Comment


    • #17
      Re: vaatwas

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Miele is denk een goeie, maar er gaat niets boven samen afwassen hoor.
      grt,bouk.
      Heeft idd zijn charme maar kan ook zeer gevaarlijk zijn. Zo hebben wij hier in België onze prins L. aan een echtgenote geholpen.

      Henri
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #18
        Re: vaatwas

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Posten op 't forum blijkt anders wel aardig te lukken qua tijd

        Mvg,
        Frederic
        Sssssstttt achter pc zitten geeft de indruk dat ik aan het werk ben, dit is noodzakelijk, dat ik hier post, dan lijkt het dat ik druk aan het typen ben
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #19
          Re: vaatwas

          Hey juppekes

          Hier ook Siemens
          Bootjes

          Comment


          • #20
            Re: vaatwas

            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
            awel, het is een siemens die het hier na 14 jaar opgegeven heeft (stond in het huis als we het 4 jaar geleden kochten, 'k weet niet of hij veel gebruikt is voordien. Maar bij ons is hij die 4 jaar toch regelmatig gebruikt).
            Dat is ongeveer de "leeftijd" van de huishoudapparatuur op enkele uitzonderingen na (Miele bvb.). Bij ons in de nieuwbouw van 1996 is stillaan alles al vervangen. Vaatwas, microgolf en nu sedert gisteren ook problemen met oven, allen Neff), wasmachiene en droogkas (nu Bosch, vroeger Siemens) regenwaterpomp en heel waarschijnlijk binnenkort TV. Mijn vrouw zegt, en ze heeft gelijk : "als er één apparaat stuk gaat volgen er beslist nog andere". Raar, maar waar. Het enige wat nog stand houdt is de amerikaanse koelkast (General Electrics), en schijnt dan ook het beste te zijn wat er hiervoor op de markt is.
            De defecte huishoudapparatuur wordt momenteel vervangen door Bosch omdat wij een zeer goeie en trouwe technieker hebben. Deze man doet eigenlijk alleen reparaties maar wil ons wel, indien nodig Bosch toestellen aanleveren. Hij zweert bij dit merk na jarenlange ervaring. Dus waar het kan, bij ons : Bosch. Volgens onze technieker komen de meeste problemen door de huidige electronische snufjes en de vele drukschakelaars. Met de vroegere draaiknoppen en minder electronica ging alles veel langer mee. Nu, da's allicht goed voor de commerce.
            Op mijn praktijk heb ik nog één van die eerste en éénvoudige Miele droogkasten (anno 1976)met inderdaad maar 2 knoppen (één om de deur te sluiten en één als timer), stel u voor, maar die wordt slechts éénmaal per week gebruikt voor het praktijklinnen.

            Groetjes,
            Pol.
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment


            • #21
              Re: vaatwas

              Hier Miele,

              bij mijn ouders Bosch, en ik denk dat die Bosch beter is als de miele als het op afwassen aankomt. Ook AEG zou héél goed zijn.

              Comment


              • #22
                Re: vaatwas

                Ik heb sedert juni een nieuwe keuken met daarin Electrolux apparaten, dus ook de vaatwasser. Electrolux = AEG. Ik ben er wel tevreden van. Wel even bijvertellen dat ik wel het topmodel gekozen heb toen.

                Toen ik het merk moest kiezen heb ik heel wat opgezocht en rondvraag gedaan en de merken die het minst goed beoordeeld werden waren Zanussi en Whirpool. De beste was Miele, maar daar hangt ook wel een prijskaartje aan.

                Ik denk dat de meeste merken wel voldoen hoor. Huishoudtoestellen zijn zowieso ook een gok. Je kunt met een duur merk evengoed problemen hebben.

                Veel succes !

                Comment


                • #23
                  Re: vaatwas

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                  Wij hebben whirlpool, best tevreden van. Ik gebruik meestal de middelste stand and alles is proper, inclusief vieze potten/pannen.
                  Maar eigenlijk had ik gewoon liever geen vaatwas gehad. 2 jaar geleden een nieuwe keuken gezet met daarin een vaatwas. Voordien nooit eentje gehad. 'k had hem net zo goed niet kunnen hebben want ik gebruik hem nooit.
                  Wij gebruiken de vaatwas wel heel vaak.
                  Niet zo heel lang geleden hebben wij een kindje 'gekocht'. Nu nog even wachten tot ze aan het werkblad kan en dan kan zij de afwasmachine ook vullen.
                  Dan zijn we daar ook weer van af
                  Mvg Tim

                  Comment


                  • #24
                    Re: vaatwas

                    Merkwaardige genoeg....
                    Mijn ouders thuis hadden alles van L' Avenir.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: vaatwas

                      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                      Merkwaardige genoeg....
                      Mijn ouders thuis hadden alles van L' Avenir.

                      Mooie naam als je 't mij vraagt. En die naam zal toen wel goed in de markt hebben gelegen.
                      Maar ik denk niet dat men in de huidige context nog zou geneigd zijn zoiets te promoten voor een of ander product. Met het huidig toekomst perspectief voor ogen wellicht niet zo'n goed idee.

                      Groetjes,
                      Pol.
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #26
                        Re: vaatwas

                        Dreft en een sponske...en tijd om is tegen elkaar te praten.

                        Comment


                        • #27
                          Re: vaatwas

                          Oorspronkelijk geplaatst door Ronny Bekijk bericht
                          Dreft en een sponske...en tijd om is tegen elkaar te praten.
                          Dat stadium van de relatie dat er nog gepraat worden zijn we al voorbij

                          Ik heb al geleerd van alleen maar te luisteren, en zelf niks meer te zeggen . Dus voor mij maakt die vaatwas het verschil tussen "doe de afwas" en "zet het eens in de vaatwas"
                          To make your dreams come true, wake up

                          Comment


                          • #28
                            Re: vaatwas

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            Dat stadium van de relatie dat er nog gepraat worden zijn we al voorbij

                            Ik heb al geleerd van alleen maar te luisteren, en zelf niks meer te zeggen . Dus voor mij maakt die vaatwas het verschil tussen "doe de afwas" en "zet het eens in de vaatwas"

                            Dat is grote Chineese wijsheid...maar toch....sponske en dreft kunnen wonderen doen..

                            Comment

                            Working...
                            X