Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• website

Ik probeer een website te installeren om mijn foto's te kunnen tonen.
    Easy computing heeft een heel mooie kant en klare oplossing daarvoor.
    Het probleem is: als ik op het net ga zien krijg ik een prachtige blanco pagina te zien!
    In het begin was alles in orde maar na het bijvoegen van foto's liep alles fout.
    Opnieuw alles opladen en ingeven' zelfs met een ander sjabloon helpt niets.
    Wat doe ik fout? en wie kan mij hierbij raad geven?
    Dank bij voorbaat
    Groetjes
    Louis

Re: website

Oorspronkelijk geplaatst door Schrooten Louis Bekijk bericht
    Ik probeer een website te installeren om mijn foto's te kunnen tonen.
    Easy computing heeft een heel mooie kant en klare oplossing daarvoor.
    Het probleem is: als ik op het net ga zien krijg ik een prachtige blanco pagina te zien!
    In het begin was alles in orde maar na het bijvoegen van foto's liep alles fout.
    Opnieuw alles opladen en ingeven' zelfs met een ander sjabloon helpt niets.
    Wat doe ik fout? en wie kan mij hierbij raad geven?
    Dank bij voorbaat
    Wat is het webadres ?

Wat is de aplicatie die je gebruikt

Misschien is niet alles opgeladen. Hoe gaat dit in zijn werk ?

Comment

Opladen gebeurt praktisch automatisch: je hebt een account aangemaakt waarmee je verbinding maakt met je server; links staan alle files die gebruikt zijn(D:// etc) en die moeten maar rechts gekopiëerd worden (naar de server); heel eenvoudige bewerking.
      Wat bedoel je met aplicatie?
      Groetjes
      Louis

Comment

kijk met een programma zoals filezilla of er ook effectief bestanden zijn opgeladen. Normaal moet er een index.html bestand aanwezig zijn waar je website mee opstart.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schrooten Louis Bekijk bericht
          Wat bedoel je met aplicatie?
          Het programma van Easy computing, hoe noemt dit ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
            kijk met een programma zoals filezilla of er ook effectief bestanden zijn opgeladen. Normaal moet er een index.html bestand aanwezig zijn waar je website mee opstart.
            Die is er inderdaad niet. En als hij er toch zou zijn, kijk dan even als die toevallig niet met een hoofdletter geschreven is, want dan zal het ook niet gaan. index.htm of index.html moet dus met een kleine letter geschreven worden!

Mvg,
            Frederic

Comment

500 phpwrapper internal error : ERR_MISSING_CGI_PRIVILEGE (45)

Je hebt geen rechten om php uit te voeren? verder lijkt het me dat er ook een blanco index.html bestand in de map staat.
              Mijn foto's
              Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RikH Bekijk bericht
                http://users.skynet.be/fb572651/index.php
                500 phpwrapper internal error : ERR_MISSING_CGI_PRIVILEGE (45)

Je hebt geen rechten om php uit te voeren? verder lijkt het me dat er ook een blanco index.html bestand in de map staat.
                Bij dergelijke webruimtes mag je nooit geen eigen scrits draaien. Hooguit enkele aangeboden scripts, meestal dienende om een gastenboek of een mailform te laten werken.

Mvg,
                Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Bij dergelijke webruimtes mag je nooit geen eigen scrits draaien. Hooguit enkele aangeboden scripts, meestal dienende om een gastenboek of een mailform te laten werken.

Mvg,
                  Frederic
                  'k heb de fout ook wel uitgelokt door index.php te proberen te laden (aangezien index.html gewoon blanco was), dus misschien is deze foutboodschap niet aan de orde.

De blanco index.html is echter dan de boosdoener...
                  Mijn foto's

Comment

Bedankt allemaal voor de reacties. Ik heb ze een voor een proberen toe te passen maar niets helpt. Het is een hopeloos geval; ik heb gevonden dat er slechts 1 file naar de server wordt gekopiëerd. De index is inderdaad leeg maar met kleine letter geschreven. Mijn schoonbroer heeft ongeveer hetzelfde probleem dus denk ik dat software niet echt goed funktioneert.Ik heb alle hoop voor deze methode opgegeven na een 50-tal pogingen en ben begonnen met Go-live. Wat een programma! Daar gaat het ook al mis: ik kan niet vinden hoe ik foto's groot op het scherm moet brengen vanuit een pagina met allemaal kleine beeldjes. Ik heb een tabel op maat gemaakt en daar smart photoshoptools in gezet. Het laden van deze pagina gaat mooi maar zoals gezegd ik krijg ze niet groot weergegeven. Ga ik uit van een verkeerde basis of doe ik iets fout met de muisgebeurtenis ik weet het niet meer. Graag jullie deskundig advies hierover met dank op voorbaat.
                    Groetjes
                    Groetjes
                    Louis

Comment

Nog even dit vergeten: de naam van het Easy Computing programma is heel belovend: Mijn Website
                      Groetjes
                      Louis

Comment

Om foto's naar onze website te uploaden gebruiken wij FTP Now (googel maar eens).

Onze site staat op de server van One.com en we gebruiken ook het programma dat die site aanbiedt om websites te bouwen.
                        Als we de software van dat programma gebruiken, om foto's van de PC naar de website te transporteren, dan worden die foto's bewerkt (lees: verkleind) door hún fotosoftware. Dat lijkt nergens op.

Wij verkleinen dus onze foto's op de PC met BDsizer en uploaden ze dan met FTP Now naar de site. Zonder de inmenging van hun software ziet het er heel wat beter uit.
                        Last edited by Jos Vanhengel; 5 november 2008, 03:14.
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Louis,

mail mij anders eens (sven @ sitehosting . be), dan stuur ik u ee, url door van de gratis (tijdelijke) hostingpakketten die wij aanbieden i.s.m. Easycomputing. Dit is een actie voor 2 van hun producten. Na het inschrijven krijg je dan automatisch de correcte instellingen te zien voor dat programma (en ik denk ook toepasbaar voor uw programma van EC).
                          Actie met EC = 3 maand gratis proberen (misschien zat er ook wel zo'n groene bon van ons in je software doos?)

sven
                          --
                          Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Moest je eigen gallery2 website je interesseren (genre www.photo9.be ) dan kan ik er zo wel één voor je installeren en opzetten hoor, dan hoef je nadien niets te doen dan foto's op te laden!

stuur me maar een berichtje moest je interesse hebben, de hosting krijg je er gratis bij.
                            Mijn foto's

Comment

Working...
                            X