Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VRT en privacy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: VRT en privacy

    komen wij terug op:

    citaat:
    "Op nieuws van 19u toonde VRT wagens met Belgische platen, die perfect te lezen waren, in verband met de verkoop van drugs in coffeeshops aan de Belgisch Nederlandse grens.
    Is zoiets geen overtreding van de privacy? "
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #17
      Re: VRT en privacy

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      komen wij terug op:

      citaat:
      "Op nieuws van 19u toonde VRT wagens met Belgische platen, die perfect te lezen waren, in verband met de verkoop van drugs in coffeeshops aan de Belgisch Nederlandse grens.
      Is zoiets geen overtreding van de privacy? "
      Om er dus op terug te komen: nee.

      Comment


      • #18
        Re: VRT en privacy

        Werden die nr-platen terloops getoond, of specifiek? Ik heb namelijk de reportage niet gezien, ik bedoel werd er op ingezoomd of zo? Dan maakt men wel min of meer een link, of dat toegelaten is ???
        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
        George Orwell

        Comment


        • #19
          Re: VRT en privacy

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Werden die nr-platen terloops getoond, of specifiek? Ik heb namelijk de reportage niet gezien, ik bedoel werd er op ingezoomd of zo? Dan maakt men wel min of meer een link, of dat toegelaten is ???
          Eén plaat kwam zeer duidelijk in beeld.
          (van een zwarte auto, merk ben ik al vergeten)
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment

          Working...
          X