Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook - vraagje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Facebook - vraagje

hallo,

werken jullie met Facebook, ... en tevreden ?

Gebruikersvraagje :
    Ik ben sinds kort geregistreerd maar heb nog enkele vragen hieromtrent.
    1) Bijvoorbeeld : als ik een naam in typ van iemand, die er toevallig in zit, kan die persoon dan zien als ik zijn naam heb ingetypt ? Laat dat sporen achter bij de persoon die je intypt (als je dus geen 'vriend' bent en gewoon lukraak zijn naam intypt). Ik was verwonderd en geschrokken omdat ik iemand uit een ver verleden zijn naam intypte bij de zoeker, enkele dagen later krijg ik een mail van hem om mij als vriend op te geven, zeer raar dus

2) Kan ik ergens instellen dat iedereen mijn gegevens kan zien, ook al is het geen 'vriend' ?

Dank voor de reactie

d
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Re: Facebook - vraagje

'k weet niet als de antwoorden op jouw vragen erin staan, maar via de zoekfunctie van het forum had je wellicht dit topic over Facebook gevonden

Mvg,
    Frederic

Comment

de antwoorden op mijn vraag niet echt, het gaat meer over 'goed' of 'slecht'

Nog steeds welkom dus die antwoorden ....

D
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
        de antwoorden op mijn vraag niet echt, het gaat meer over 'goed' of 'slecht'

Nog steeds welkom dus die antwoorden ....

D
        Dat vroeg je toch ook...?

- werken jullie met facebook?
        - en, tevreden?
        Mvg,
        Frederic

Comment

1) Bijvoorbeeld : als ik een naam in typ van iemand, die er toevallig in zit, kan die persoon dan zien als ik zijn naam heb ingetypt ?
          Neen, dit is niet mogelijk. Wat gebeurd is is puur toeval, misschien was die persoon ook op zoek naar jou.

2) Kan ik ergens instellen dat iedereen mijn gegevens kan zien, ook al is het geen 'vriend' ?
          Ik dacht dat het zo standaard ingesteld stond. Je moet wel tot een groep behoren (Belgium bijvoorbeeld). Je moet instellen dat de mensen je niet mogen zien, tenzij ze vrienden zijn.

Dany_

Comment

1) Bijvoorbeeld : als ik een naam in typ van iemand, die er toevallig in zit, kan die persoon dan zien als ik zijn naam heb ingetypt ?
            Hij zal niet zien dat jij zijn naam ingetypt hebt, maar omdat je zijn naam ingetypt hebt kom je bij hem wellicht staan bij "Mensen die je misschien kent" en zo zal hij bij u terecht gekomen zijn.

Greetings,
            Schanske

Comment

Working...
            X