Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Resolutie in AOK3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Resolutie in AOK3

Goeie morgen iedereen,

Ik heb een probleempje waar iemand van jullie wel raad mee weet, hoop ik.

Ik heb age of empire 3 geïnstalleerd (op aanvraag van mijn vriendin), en het werkte goed tot ik wat ben beginnen knoeien.
    Mijn monitor kan maar een resolutie van 1440 op 900 aan.
    En ik heb de resolutie in da spelleke op 1600 op 1200 ingesteld.
    Blijkbaar werkt dat program niet echt onder windows denk ik.

In ieder geval er, het enige dat op mijn monitor komt is "input not supported".
    Ik kan dus de resolutie niet terug verlagen want ik zie niks.

Ik heb het program al verwijderd en terug geïnstalleerd, maar dat helpt niks.

Weet er iemand hoe ik dat aanpak? Voor ze thuis is vanavond

Groeten
    Pat

Re: Resolutie in AOK3

Hey,

Dat programma werkt onder windows hoor, maar je werkt toevallig niet met Vista hoop ik?
    (vista zijn support voor dat oud spel zal wel niet te vet zijn denk ik)

Het enigste dat ik me kan bedenken is dat je na het deinstalleren de "preference" file niet hebt mee verwijderd en bij het herinstalleren dus gewoon de voorkeuren van de eerste installatie hebt gebruikt.
    (maw niets is veranderd met het deinstalleren)

Zoek eens op google waar de pref file van dat spel zit in je windows en probeer het te verwijderen en dan herinstalleren, dan moet je spel normaal weer standaard ingesteld zijn.

Ik begrijp ook iets niet, zegt je spel nu "input not supported" of komt dit van windows zelf?

Comment

Re: Resolutie in AOK3

Ik werk hier met XP, als het spel start gaat de interface van windows weg. Heel raar. Het lijkt alsof het onder dos draait, het is een programma van 2005.

Met die input dat zijn gewoon witte letters op een zwart scherm, misschien iets van de videokaart of zo, ik weet het niet.

Ik zal eens achter die pref file zoeken.
      Alvast bedankt
      Pat

Comment

Working...
      X