Wij kregen een mailtje van een familielid.
Wanneer we die mail willen beantwoorden krijgen we een 'Delivery status Notifiction - failure' bericht:
Het lijkt er op dat we via een niet bestaand adres mail krijgen van onze familie???
Let wel, we hebben het mail-adres niet overgetypt of zo, maar de knop 'beantwoorden' gebruikt. Wat kan het probleem zijn? En wat is de oplossing?
Wanneer we die mail willen beantwoorden krijgen we een 'Delivery status Notifiction - failure' bericht:
The following message to <xxxxxx@telenet.be> was undeliverable.
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown'
Reporting-MTA: dns; mailrelay010.isp.belgacom.be
Final-Recipient: rfc822;xxxxx@telenet.be
Action: failed
Status: 5.0.0 (permanent failure)
Remote-MTA: dns; [xxx.xxx.xxx.xx]
Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown' (delivery attempts: 0)
The reason for the problem:
5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown'
Reporting-MTA: dns; mailrelay010.isp.belgacom.be
Final-Recipient: rfc822;xxxxx@telenet.be
Action: failed
Status: 5.0.0 (permanent failure)
Remote-MTA: dns; [xxx.xxx.xxx.xx]
Diagnostic-Code: smtp; 5.1.0 - Unknown address error 550-'5.1.1 Recipient address rejected: User Unknown' (delivery attempts: 0)
Let wel, we hebben het mail-adres niet overgetypt of zo, maar de knop 'beantwoorden' gebruikt. Wat kan het probleem zijn? En wat is de oplossing?
Comment