Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een smartphone topic ;)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een smartphone topic ;)

    Waarschijnlijk ga ik de htc p3300 in huis halen, ipv de Iphone.
    'Van horen zeggen' denk ik dat de Iphone de enige smartphone is, waar de internetpagina volledig als op een pc wordt afgebeeld.
    Bij de htc's krijg je een PDA-versie van de internetpagina.
    Weet iemand hier meer over?
    Bij welke toestellen wel/niet?
    En zijn alle pagina's (fatsoenlijk) te bekijken met het PDA-geval?
    Graag hulp!
    Grtz,
    Lennert

  • #2
    Re: Nog een smartphone topic

    Voor een deel hangt dat van de site af, voor een ander deel van je instellingen, niet van je model of merk Windows Mobile PDA.. Er zijn sites die zelf dedecteren dat je via een PDA-browser binnenkomt en passen daar hun paginaopmaak op aan. Bij weer andere sites moet je een iets andere url intypen, bijv. www.nu.nl versus www.nu.nl/pda. Gebruik je de gewone site dan kun je nog in IE instellen hoe je de opmaak wilt hebben (bijv. alles in 1 kolom of naar links en rechts scrollen). Opera voor WM schijnt ook te zoomen.

    Comment


    • #3
      Re: Nog een smartphone topic

      het is uiteindelijk gewoon een htc touch geworden, meer als goed genoeg voor mij

      Comment


      • #4
        Re: Nog een smartphone topic

        Heeft iemand een idee hoe ik de gprs verbinding kan uitschakelen, op een manier dat deze alleen aan gaat als IK het zeg??
        Als ik online zit, en wi-fi valt weg, dan wordt er automatisch verbinding via gprs gemaakt.. en das dokken
        Dus ook als ik via de Comm-manager de "gegevensverbindin" uitzet..

        Comment


        • #5
          Re: Nog een smartphone topic

          Heb telefoon niet bij de hand, maar je kan ergens kiezen welk netwerk programma's moeten gebruiken om op internet te te gaan ('Programs that connect automatically to the internet should connect using' of iet in die stijl) en dan heb je een list box waar je al je verschillende networken ziet.
          die zet je ook op wifi.

          Jo.
          A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
          Nikon stuff

          Comment


          • #6
            Re: Nog een smartphone topic

            Oorspronkelijk geplaatst door jwllms Bekijk bericht
            Heb telefoon niet bij de hand, maar je kan ergens kiezen welk netwerk programma's moeten gebruiken om op internet te te gaan ('Programs that connect automatically to the internet should connect using' of iet in die stijl) en dan heb je een list box waar je al je verschillende networken ziet.
            die zet je ook op wifi.

            Jo.
            Er staat: Programma's die automatisch verbinding maken met het internet moeten gebruik maken van: "mijn isp" of "mijn Werk-netwerk".. op werk-netwerk? of zit ik compleet mis

            Comment


            • #7
              Re: Nog een smartphone topic

              Bij mij staan ze alle 2 op 'My Work Network'.

              Jo.
              A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
              Nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: Nog een smartphone topic

                Ten eerste zou ik zorgen voor een flat-feeinternetabonnement, dan heb je daar al geen problemen meer mee. Voor het buitenland (roaming) gebruik ik dit: http://www.modaco.com/content/pocket...-free-utility/ en dat is dan ook meteen een oplossing voor jouw probleem, zonder flat fee.
                Last edited by Leonidas; 25 oktober 2008, 12:06.

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een smartphone topic

                  @Leonidas,
                  Handig progske! Leuk forum daar ook..
                  Misschien een domme vraag.. maar als ik die instelling wil houden (orange world - disabled), moet ik dan het programma openlaten? Of mag ik dat sluiten nadat ik de instelling heb veranderd?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog een smartphone topic

                    Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
                    @Leonidas,
                    Handig progske! Leuk forum daar ook..
                    Misschien een domme vraag.. maar als ik die instelling wil houden (orange world - disabled), moet ik dan het programma openlaten? Of mag ik dat sluiten nadat ik de instelling heb veranderd?
                    Programma kun je gewoon afsluiten totdat je je instelling weer wilt omzetten. Disabled blijft tot die tijd disabled, zelfs na een soft reset.

                    Comment

                    Working...
                    X