Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Leuk bordje naast de weg: min 40 m afstand tussen 2 wagens, zelfs bij stilstand. Kwestie van voldoende speling te hebben bij eventuele staartaanrijding, maar dat maakt de files wel veeel langer...
Canon bakjes, glas van 11 tot 600 mm en paar draagbare mini zonnen. www.petermalaise.be
De slimsten ? ? ? ? ? ?
Nu begin ik te snappen waarom de aandelen van KBC zo naar beneden donderen... ze kunnen
daar blijkbaar zelfs niet es lezen
Groetjes,
Leuk bordje naast de weg: min 40 m afstand tussen 2 wagens, zelfs bij stilstand. Kwestie van voldoende speling te hebben bij eventuele staartaanrijding, maar dat maakt de files wel veeel langer...
Vooral als niemand zich daaraan houdt... Ik heb nooit geweten dat iemand zich daaraan hield...
Leuk bordje naast de weg: min 40 m afstand tussen 2 wagens, zelfs bij stilstand.
In Frankrijk gelden inderdaad redelijk grote afstanden welke je moet aanhouden, ook bij file en dus stilstaand verkeer.
Hun bedoeling is dat als je achteraan aangereden wordt je niet direct gesandwiched wordt.
Nadeel is als je die afstand wel laat dat er alle twee seconden ene tussen komt gewrongen.
Perfectie bestaat niet.
Op een echt fotoke en voor een flik dat de PV manueel opstelt zal dit niet helpen.
Ik stel mij wel de vraag of dit helpt tegen de automatische nummerplaatlezing.
Zou de computer dit kunnen corrigeren en een PV opstellen?
Je hebt anders wel een nummerplaat, ze is niet vals en ze is leesbaar en proper aan het voertuig vastgemaakt.
Op z'n kop monteren is grappig, maar weinig effectief. Als de boete-automaat er niet uit komt, dan wipt'ie de foto uit het automatisch traject en wordt gevlagd om met de hand te beoordelen. Je schiet er dus niet veel mee op.
Als de boete-automaat er niet uit komt, dan wipt'ie de foto uit het automatisch traject en wordt gevlagd om met de hand te beoordelen. Je schiet er dus niet veel mee op.
En zo'n nummerplaatlezer? Dat maakt toch geen foto?
Comment