Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
wat de.........????
Collapse
X
-
-
Re: wat de.........????
Indeed, de wereld wordt gek.
Morgen verplicht uw deur open te laten, anders zou een inbreker hem eens mijn kunnen doen, als zijn schroevendraaier uitschuift, als hij uw slot probeert te forceren ?
Of inbrekers die werken zonder veiligheidshandschoenen, kunnen daarvoor een boete krijgen
It's a crazy world out thereTo make your dreams come true, wake up
Comment
-
De omgekeerde wereld,
Wat is het volgende, als een dief door zij rug gaat met het tillen van je tv dat hij je dan aan kan klagen omdat jij een te zware tv hebt gekocht ??
Het is het risico van het vak hoor.
Je mag hier in nl als er een inbreker in je huis is hem ook niks doen als hij niets doet.
Oftewel ze creëren zelf de situatie dat als er hier iemand ongewenst binnenkomt dat hij dan nooit zal weten dat ie hier ooit is binnengeweest.
Greetz richD700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw
Comment
-
-
Geweldig bericht met een zeer hoog WTF-gehalte!
't is gewoon iemand van de gemeenteraad zelf die met zijn patatjes is gaan lopen!You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)
Comment
-
goh, die idiotie is in Groot Britannie al net als in Nederland.
Ik wist het wel.... bye bye prikkeldraad, hello schrikdraad. Met een zo zwaar mogelijke spanning erop
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk berichtEn wat met de schrikdraad rondom weilanden ?
Waarom mag er dan eigenlijk nog schrikdraad verkocht worden ?To make your dreams come true, wake up
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk berichtIndeed, de wereld wordt gek.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
Comment