Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Otto is niet meer.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Otto is niet meer.

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
    Ik vind het een kaakslag voor alle kankerpatiënten.
    Indien men zoiets uithaalt met allochtonen wordt men beschuldigd van racisme.
    Weerloze zieken voor schut zetten is m.i. zelf ziekelijk en getuigt van weinig respect voor de medemens.
    Dit noemt men dan nog een 'grap'. Man, wat een wereld.
    Hier ben ik het volledig mee eens. Ze zouden die gozer wat mij betreft flink te grazen mogen nemen...
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Blijkbaar dan toch een grap van die kerel.
      Kranten die het bericht brachten zijn er dus ook goed ingeluisd en ik als lezer ook.
      Of deze grap gepast is laat ik in het midden,bij mij bleef het gesprek toch even in mn hoofd hangen.Ik kon wel geloven dat een tiener dit op zijn favoriete radio wou meedelen.
      Hopelijk heeft de grappenmaker later nooit zelf kanker,hij zou dan wel anders over zijn grapje denken.

Mir
      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

kan dit ook als kankerpatiënt niet zo waarderen hoor.
        maar ja het gebeurt gewoon hè.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
          Blijkbaar dan toch een grap van die kerel.
          Kranten die het bericht brachten zijn er dus ook goed ingeluisd en ik als lezer ook.
          Of deze grap gepast is laat ik in het midden,bij mij bleef het gesprek toch even in mn hoofd hangen.Ik kon wel geloven dat een tiener dit op zijn favoriete radio wou meedelen.
          Hopelijk heeft de grappenmaker later nooit zelf kanker,hij zou dan wel anders over zijn grapje denken.

Mir
          Hopelijk heeft hij nooit kanker, maar als ze zo'n gast te pakken krijgen mogen ze hem wel een paar weken laten helpen in de jeugdkanker afdeling in een ziekenhuis, zodat hij begint beseffen dat rondklooien met gevoelens ook vandalisme is. Velen die achteraf horen dat dit een hoax is hebben echt in een dergelijke situatie gestaan en krijgen hierdoor nog eens een dreun erbij.
          Happy to be a MACcie
          Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kurrywurry Bekijk bericht
            Hopelijk heeft hij nooit kanker, maar als ze zo'n gast te pakken krijgen mogen ze hem wel een paar weken laten helpen in de jeugdkanker afdeling in een ziekenhuis, zodat hij begint beseffen dat rondklooien met gevoelens ook vandalisme is. Velen die achteraf horen dat dit een hoax is hebben echt in een dergelijke situatie gestaan en krijgen hierdoor nog eens een dreun erbij.
            ... en anderen kunnen het dan weer relativeren. Het is maar in hoeverre je die zieke grap toelaat je dag/week/leven te vergallen. Dan dicht je dat gastje toch wel meer belang toe dan hij verdient, denk ik zo.
            ______
            www.vue.photo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
              Hey juppekes

Toffe grap

Ik heb daar geen probleem mee met zo'n grapjes

Mooie reclame voor 3FM

Onze regering doet elke dag van die elke dag van die ziekelijke grapjes maar meestal kost ons dat veel geld

En om de ene grap te verdoezelen maken ze ons een andere grap wijs die ons nog meer geld kost

Wacht tot jou kind sterft van kanker....je zal deze grapjes dan niet zo leuk meer vinden.

Ronny

Comment

Volledig akkoord.
                Maar dat is toch met alle grappen zo?

Een stotteraar zal ook niet kunnen lachen met grapjes over stotteraars.
                Een blinde niet over grappen over een blinde
                Ouders met een kind die het syndroom van down hebben zullen ook niet kunnen lachen met grapjes over "mongooltjes"
                enz...

Ik keur deze moppen zeker niet goed maar die zijn er ook.

Mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Volledig akkoord.

Ouders met een kind die het syndroom van down hebben zullen ook niet kunnen lachen met grapjes over "mongooltjes"
                  enz...

Mir

Ga dan maar is als klini clown werken en vertel deze moppen aan de kindjes. ik bezorg je alvast adressen..

Ronny

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
                    vooraleer zulke zaken op een fotografieforum te plaatsen denk dan eerst eens na aub
                    op een week tijd kan men geen eunastasietoelating verkrijgen (naar het video heb ik zelfs niet gekeken)
                    de radiozender heeft er wel de nodige aandacht mee verkregen
                    Daar wordt blijkbaar evenveel over nagedacht als over al die HOAX-mails die tot grote ergernis toe doorgestuurd worden... Mails die medelijden vragen, virusmeldingen waarvoor Norton zogezegd geen oplossingen heeft, zaken die je zal winnen als je de mail 20x forward...
                    Lees dit maar eens even

Mvg,
                    Frederic

Comment

Tsss, er zijn er hier weer een aantal nog schijnheiliger dan de paus. Nog nooit een grapje gemaakt over welke minderheid of ziekte dan ook?

Over de paus gesproken: http://www.nu.nl/foto_popup.jsp?p=17...toon_6_10_2008
                      (Bron: nu.nl)

Comment

Volledig akkoord.

enz...

Mir
                        ik denk dat vele mensen met gelijk welke handicap, ziekte,.. wel degelijk kunnen lachen met dergelijke grappen... het gaat erover met welk respect je ze vertelt. Dit is het verschil tussen lachen en uitlachen...
                        Aan humor kan en mag men m.i. geen paal en perk stellen (cfr de Deense cartoons...)
                        Je kan een Otto-grappenmaker niets verwijten tenzij een slechte smaak....
                        Als een radiozender zijn telefoonlijnen 's nachts rechtstreeks in de uitzending gooit dan kan je dit verwachten....

Een dag niet gelachen... is een dag niet geleefd
                        'Het leven is een korte-termijnproces met een onvermijdelijke deadline'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                          Daar wordt blijkbaar evenveel over nagedacht als over al die HOAX-mails die tot grote ergernis toe doorgestuurd worden... Mails die medelijden vragen, virusmeldingen waarvoor Norton zogezegd geen oplossingen heeft, zaken die je zal winnen als je de mail 20x forward...
                          Lees dit maar eens even

Mvg,
                          Frederic
                          die HOAX-mails gaan bij mij recht de vuilbak in en als ik de afzender ken stuur ik hen ook zo'n gelijkaardige link

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                            Hey juppekes

Toffe grap

Ik heb daar geen probleem mee met zo'n grapjes

Mooie reclame voor 3FM

Onze regering doet elke dag van die elke dag van die ziekelijke grapjes maar meestal kost ons dat veel geld

En om de ene grap te verdoezelen maken ze ons een andere grap wijs die ons nog meer geld kost
                            wat zeg je nou weer?

Comment

Toevallig had ik die ook op radio beluisterd....Ik dacht meteen dat het ook een grapjas was ' gelukkig was ik er niet ingetuind.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                                Tsss, er zijn er hier weer een aantal nog schijnheiliger dan de paus. Nog nooit een grapje gemaakt over welke minderheid of ziekte dan ook?

Over de paus gesproken: http://www.nu.nl/foto_popup.jsp?p=17...toon_6_10_2008
                                (Bron: nu.nl)
                                Ach, heiliger dan de paus zijn de meesten niet, maar als je een mop (zij het dan over welke minderheid of ziekte dan ook) vertel je dit aan een mens of groep mensen die je voor je hebt en kent. Ik zie mezelf geen mopje vertellen over euthanasie aan iemand die kort daarvoor iemand verloren heeft op deze manier. Dat heet ellebogen hebben.
                                Door de radio of welk medium dan ook heb je geen idee wie dit leest of hoort en hoe die mensen ermee kunnen omgaan.
                                Happy to be a MACcie
                                Visit http://www.kurtwarlop.com for more

Comment

Working...
                                X