Ik kan het niet begrijpen, waarom ik vorige week nog steeds niet aansluitbaar was voor Digitale Tv bij Telenet (al was het maar administratief)
Ik had op dat moment nog enkel de keuze tussen Belgacom, Tv Vlaanderen en Indi.
Ik heb dan ook sinds vorige week een huurabonnement genomen op een Ind HD-Recorder.
Nog geen volle week later ben ik opeens wel aansluitbaar bij Telenet voor Digitale Tv![Bom](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bomb.gif)
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
Het was toen de bedoeling om alles in een Shake -pakket te nemen, zoals bv een Gold Shake = Internet, Telefonie, Gsm en Digitale Tv.
Nochtans had ik hierover nog gebeld bij Integan, Telenet en Indi hoe het zou verlopen bij de overname Indi, men zegde mij dat het nog lang zal duren voor iedereen aansluitbaar is bij Telenet.
Het zou mooi zijn, mocht Telenet alle Indi klanten, die zich 1 à 3 maanden geleden hebben aangesloten bij Indi, kosteloos mogen overstappen naar Telenet.
Helaas is dit op het moment van schrijven niet het geval en komen er toch extra kosten bij, als klant bij om de overstap te maken naar Telenet.
Zoals het vroegtijdig stopzetten van het huurabonnement bij Indi (boete van 50 Euro). Nieuwe aansluiting bij Telenet, Activatie 50 Euro en installatie 50 Euro. Dus alles samen is dit een prijs van 150 Euro.
Telkens ik naar de helpdesk van Telenet bel, over hoe het nu verder moet als Indi-klant, krijg ik steeds een ander verhaal en het is soms om te lachen.
Zelfs naar de winkels toe is Telenet momenteel om te lachen met hun steeds wisselende informatie, enz...
Bv, De winkels zitten nog met een stock Indi boxen en denken nog steeds, dat ze die nog kunnen verhuren.
Wat blijkt nu, na dat ze alles willen in orde brengen op de inlog van Indi, "Helaas de boxen kunnen niet meer verhuurd worden"
![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Zelfs de winkels moeten de info lezen in de kranten en het van de klanten soms zelfs horen, hoe het zit met Telenet. Het is echt om te lachen![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
Het wordt tijd dat Telenet hier dringend iets aan doet
![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Ik ben al jaren een trouwe en tevreden klant bij Telenet, waarvoor bij mij alles steeds perfekt liep. Helaas sinds de overname Indi is hier toch veel fout gelopen.
Ik had op dat moment nog enkel de keuze tussen Belgacom, Tv Vlaanderen en Indi.
Ik heb dan ook sinds vorige week een huurabonnement genomen op een Ind HD-Recorder.
Nog geen volle week later ben ik opeens wel aansluitbaar bij Telenet voor Digitale Tv
![Bom](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bomb.gif)
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
Het was toen de bedoeling om alles in een Shake -pakket te nemen, zoals bv een Gold Shake = Internet, Telefonie, Gsm en Digitale Tv.
Nochtans had ik hierover nog gebeld bij Integan, Telenet en Indi hoe het zou verlopen bij de overname Indi, men zegde mij dat het nog lang zal duren voor iedereen aansluitbaar is bij Telenet.
Het zou mooi zijn, mocht Telenet alle Indi klanten, die zich 1 à 3 maanden geleden hebben aangesloten bij Indi, kosteloos mogen overstappen naar Telenet.
Helaas is dit op het moment van schrijven niet het geval en komen er toch extra kosten bij, als klant bij om de overstap te maken naar Telenet.
Zoals het vroegtijdig stopzetten van het huurabonnement bij Indi (boete van 50 Euro). Nieuwe aansluiting bij Telenet, Activatie 50 Euro en installatie 50 Euro. Dus alles samen is dit een prijs van 150 Euro.
Telkens ik naar de helpdesk van Telenet bel, over hoe het nu verder moet als Indi-klant, krijg ik steeds een ander verhaal en het is soms om te lachen.
Zelfs naar de winkels toe is Telenet momenteel om te lachen met hun steeds wisselende informatie, enz...
Bv, De winkels zitten nog met een stock Indi boxen en denken nog steeds, dat ze die nog kunnen verhuren.
Wat blijkt nu, na dat ze alles willen in orde brengen op de inlog van Indi, "Helaas de boxen kunnen niet meer verhuurd worden"
![Confused](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/confused_18x21.png)
![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Zelfs de winkels moeten de info lezen in de kranten en het van de klanten soms zelfs horen, hoe het zit met Telenet. Het is echt om te lachen
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
Het wordt tijd dat Telenet hier dringend iets aan doet
![Mad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/mad.gif)
![Bad](https://forum.belgiumdigital.com/core/images/smilies/bad.gif)
Ik ben al jaren een trouwe en tevreden klant bij Telenet, waarvoor bij mij alles steeds perfekt liep. Helaas sinds de overname Indi is hier toch veel fout gelopen.
Comment