Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet overname Indi: wat een soep !

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet overname Indi: wat een soep !

Ik kan het niet begrijpen, waarom ik vorige week nog steeds niet aansluitbaar was voor Digitale Tv bij Telenet (al was het maar administratief)

Ik had op dat moment nog enkel de keuze tussen Belgacom, Tv Vlaanderen en Indi.
    Ik heb dan ook sinds vorige week een huurabonnement genomen op een Ind HD-Recorder.

Nog geen volle week later ben ik opeens wel aansluitbaar bij Telenet voor Digitale Tv
    Het was toen de bedoeling om alles in een Shake -pakket te nemen, zoals bv een Gold Shake = Internet, Telefonie, Gsm en Digitale Tv.

Nochtans had ik hierover nog gebeld bij Integan, Telenet en Indi hoe het zou verlopen bij de overname Indi, men zegde mij dat het nog lang zal duren voor iedereen aansluitbaar is bij Telenet.

Het zou mooi zijn, mocht Telenet alle Indi klanten, die zich 1 à 3 maanden geleden hebben aangesloten bij Indi, kosteloos mogen overstappen naar Telenet.

Helaas is dit op het moment van schrijven niet het geval en komen er toch extra kosten bij, als klant bij om de overstap te maken naar Telenet.

Zoals het vroegtijdig stopzetten van het huurabonnement bij Indi (boete van 50 Euro). Nieuwe aansluiting bij Telenet, Activatie 50 Euro en installatie 50 Euro. Dus alles samen is dit een prijs van 150 Euro.

Telkens ik naar de helpdesk van Telenet bel, over hoe het nu verder moet als Indi-klant, krijg ik steeds een ander verhaal en het is soms om te lachen.

Zelfs naar de winkels toe is Telenet momenteel om te lachen met hun steeds wisselende informatie, enz...
    Bv, De winkels zitten nog met een stock Indi boxen en denken nog steeds, dat ze die nog kunnen verhuren.
    Wat blijkt nu, na dat ze alles willen in orde brengen op de inlog van Indi, "Helaas de boxen kunnen niet meer verhuurd worden"
    Zelfs de winkels moeten de info lezen in de kranten en het van de klanten soms zelfs horen, hoe het zit met Telenet. Het is echt om te lachen

Het wordt tijd dat Telenet hier dringend iets aan doet

Ik ben al jaren een trouwe en tevreden klant bij Telenet, waarvoor bij mij alles steeds perfekt liep. Helaas sinds de overname Indi is hier toch veel fout gelopen.
    Last edited by Moris; 4 oktober 2008, 09:36.
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

Re: Telenet overname Indi: wat een soep !

K'heb in je vorige post al een redelijk kort antwoord gegeven. K'zal het nu "iets" langer doen...

Die 150 € gewoon om "over te stappen" is puur uitmelking. Hoe kan je nu overstappen van het ene naar het andere : beide zitten bij hetzelfde bedrijf (toch sinds 1 oktober) en dus moet dat gewoon kosteloos...

Ik zou telenet eens vragen om de procedure zwart op wit aan u te bezorgen, want telefonisch kan je blijkbaar bezig blijven.

Daarnaast bestaat ook zoiets als een ombudsdienst voor telecommunicatie. Ik zou die gasten hier ook eens van op de hoogte brengen. hier vind je alle info. Best een mailtje sturen naar hen (en tegelijk hetzelfde naar telenet).

P.S. ik zit ook bij INDI (al meer dan een jaar), en eigenlijk had ik liever alles blijven hebben zoals het was. Maar ja : de klant is koning, en Telenet keizer zeker ;-).
    Groeten,

Polleke

Comment

Re: Telenet overname Indi: wat een soep !

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
      Ik ben al jaren een trouwe en tevreden klant bij Telenet, waarvoor bij mij alles steeds perfekt liep. Helaas sinds de overname Indi is hier toch veel fout gelopen.
      Bwa neen, dat was toen reeds dezelfde misserie, 'k kan u verhalen schrijven over mijn domicilliering.... Maar toen viel het u gewoon niet op. Zolang ze gewoon komen aansluiten en alles werkt van de 1e keer, lijkt dat een professionele firma.... Maar wacht tot er iets misgaat, en je richt je tot hun administratie, dat is al jaren zo.
      To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
      X