Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Indi & Telenet éénmalige ActivatieKost ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Indi & Telenet éénmalige ActivatieKost ?

Ik heb 14 dagen geleden een HD-Indi Recorder in huis gehaald om te huren.
    Nu heb ik hiervoor een bedrag moeten betalen van 50 Euro om alles te activeren.

Omdat ik nu via Telenet wel aansluitbaar ben voor mijn gemeente en dus wil genieten van een voordeelpakket zoals GoldShake.
    Zou ik volgens de website van Telenet terug hiervoor een activeringsbijdrage moeten betalen van 50 Euro
    Hiervoor heb ik toch even gebeld met Telenet en een mevrouw aan de lijn zei dat dit bedrag vervalt omdat ik al bij Indi ben

Volgens Telenet moet ik als volgt te werk gaan.

Ik breng mijn Indi HD-Rec. terug naar de winkel waar ik deze bestelde en daar gebeurd het einde contract.
    En neem vervolgens in dezelfde winkel een Telenet HD-Digi Recorder om mee naa huis te nemen.

Toch ben ik bang dat ik hiervoor toch een 2de keer een activatie moet betalen van 50 euro

Iemand die hier al ervaring mee heeft/had
    Sony A7 mkIII
    Is all I need :-)

Re: Indi & Telenet éénmalige ActivatieKost ?

Ja ja mijn digibox was nog maar kapot, 'k ga naar de winkel... Hij is uit garantie, ik koop me een nieuwe (tegen de verkoper zijn zin, want hij wou me een verhuren) en nog heb ik 50 euro activatie kosten mogen betalen;... 'k heb nog zelf mijn naft verreden om hem te gaan halen.....

En als ze je bij telenet iets telefonisch beloven, en je vraagt een resume van die beloftes via e-mail is dat niet mogelijk, ze hebben daar geen e-mail (2 personen aan de lijn gehad iemand die ik belde en haar verantwoordelijke, geen van beide kon me schriftelijk de beloftes bevestigen )

Maja 't is op een ander daarom niet beter, spijtig genoeg
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik heb zonet mijn contract van Indi er eens op na gelezen.

Er staat in het contract het volgende:

De Indi-Boxen worden verhuurd voor een minimumduur van één jaar.
      Na deze periode van 1 jaar kan de klant het huurabbonement maandelijks dus opzeggen.

Kort gezegd; indien ik het contract nu al wil stop zetten, zou ik een boete mogen betalen van 50 Euro aan Indi.
      Hoe zit het dan als ik naar Telenet wil gaan om toch nog van de voordeelpaketten te kunnen genieten, moet ik dan nog steeds die boete betalen aan Indi, wat uiteindelijk nu toch al Telenet is geworden

En moet ik ook nog de actievatie betalen van 50 Euro
      Last edited by Moris; 2 oktober 2008, 22:17.
      Sony A7 mkIII

Comment

Ik zou zeggen volg de instructies van telenet.... En als je dan toch die 100 euro extra moet betalen gewoon naar telenet bellen, en wat van uw kl.... maken. Ik weet het, 't is niet normaal maar als je lang genoeg lastig doet, komt het meestal toch in orde.

Voor die 50 euro reactivatie van mijn digibox had ik het niet over (ja zo winnen ze, bij degene die het opgeven), maar als je een punt hebt en je blijft er op staan en je hebt geduld komt het meestal wel in orde.
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Bedankt voor de extra info:

Toch jammer, dat men het steeds van de daken moet schreeuwen om normale zaken gedaan te krijgen

Ik ga morgen nog eens mijn licht bij Telenet opsteken en zien wat er uit de bus komt.
          Sony A7 mkIII

Comment

Sinds 1 oktober is INDI (helaas) volledig overgenomen door Telenet.
            Als ze je nu 2 maal die activatiekost laten betalen zijn het niet meer dan afzetters...

Point, autre ligne...
            Groeten,

Polleke

Comment

ik wou overschakelen naar een shake maar moet nog enkele maanden wachten want mijn kontrakt digitale tv met digicorder loopt maar vanaf april 2008.. raar vond ik deze uitleg van de winkel die belde naar telenet.

Comment

Ik
                Maar direct gebeld dat ze alles mochten komen halen en ik niks betaalde en wel op een ander zou gaan zoals tv vlaanderen of belgacom.
                Was nog niet 5 min uitgeraasd of telefoon ging dat het een foutje was dat ik niet moest betalen voor dat chake abonement
                Ik had mijn digicorder gaan omruilen naar een HD digicorder en ze hadden mij ook verteld dat ik niks moest bijbetalen tot de rekening kwam
                Maar ik heb ze niet betaald en alles in orde nu, eerst beloven dat ik geen extra kost had.
                Klantendiens telenet zeer vriendelijk alles netjes opgelost mag ook vermeld worden

Comment

Even dit nog vraag nog eens alles na of je moet bijbetalen ja of neen
                  En als het kan de naam en de tijd noteren van de persoon die je beld bij telenet
                  Als er later problemen komen direct klantendienst opbellen en daar je beklag doen

Comment

Wat zijn ze toch vrijgevig bij Telenet deze dagen.
                    Betalings overzicht van deze maand, weer werd de activatie kost van de digicorder er af getrokken.
                    Dus al twee maal dat ze die er af trekken
                    Zal ze maar op hun fout wijzen want anders denken ze nog dat ik er geen heb en sluiten alles af

Comment

Working...
                    X