Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bryan Adams fotrgraaf ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bryan Adams fotrgraaf ?

    neen, dat wist ik nog niet

    damn,schrijffout in titel...
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

    zelf de groten der aarde moeten hobby's hebben!!
    die komt toch overal als em aan't toeren is!! waarom niet é!



    btw schijfout in titel! aanpassen en meer opties

    mvg david
    nikon stuff

    Comment


    • #3
      Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

      't enige wat ik jammer vind aan die ganse bedoening is dat als je groot bent in't ene dat je véél gemakkelijker als groot wordt gezien in iets anders...

      Comment


      • #4
        Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

        Zaterdag 20/09 stond er in De Standaard een volledig artikel met Bryan Adams over zijn hobby, alsook verschillende foto's. Hij heeft toch al heel wat bekenden der aarde voor de lens gehad. Zo stonden er mooie foto's van Pink, Amy Whinehouse, Mickey Rourcke en misses Beckham. Via de site van De Standaard kun je het in principe nog eens nalezen.

        Groetjes,
        Klaus
        D700, 24-70mm f:2.8, 70-200mm f:2,8, 50mm f1:8,
        SB600, Slingshot AW100

        Comment


        • #5
          Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

          Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
          't enige wat ik jammer vind aan die ganse bedoening is dat als je groot bent in't ene dat je véél gemakkelijker als groot wordt gezien in iets anders...
          Volledig mee eens.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

            Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
            't enige wat ik jammer vind aan die ganse bedoening is dat als je groot bent in't ene dat je véél gemakkelijker als groot wordt gezien in iets anders...
            Klopt!
            Net zoals al die BV's* die ter gelegenheid van de jaarlijkse boekenbeurs een boek publiceren! Ik vermoed dat vele daarvan gewoon door ghostwriters worden geschreven, hoewel daar meestal in alle talen over gezwegen wordt.
            Maar ze verkopen wel vlotjes, die BV boeken!

            _____
            * voor Bouk: BV=bekende Vlaming
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment


            • #7
              Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

              bwa .. ze zijn al "kunstenaar" .. logisch dat ze ook andere domeinen van kunst aftasten dan dat ding waar ze al mee wereldberoemd zijn.

              door zo bekend te zijn, is het logisch dat je bepaalde contacten hebt en mogelijkeden krijgt die anderen niet hebben. de gelegenheid is in veel gevallen een belangrijk element in de realisatie van een foto. Het verschil tussen een prutsfotograaf en een begenadigd fotograaf die beiden de gelegenheid krijgen, is dat de eerste de gelegenheid verprutst, en de andere er iets kan mee scheppen.

              Comment


              • #8
                Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

                Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                't enige wat ik jammer vind aan die ganse bedoening is dat als je groot bent in't ene dat je véél gemakkelijker als groot wordt gezien in iets anders...
                Daar ben ik ook mee akkoord, al kan de persoon in kwestie daar niet altijd aan doen.
                Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                Comment


                • #9
                  Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

                  Je wordt gewoon door de media nog verder gemediatiseerd...
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

                    Waarom is dat jammer? Da's toch goed voor hen?
                    ______
                    www.vue.photo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Simplephotography Bekijk bericht
                      Waarom is dat jammer? Da's toch goed voor hen?
                      Maar niet noodzakelijk goed voor de kwaliteit van het geleverde werk.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

                        Als hij foto's neemt zoals hij zingt kan dat niet anders dan goed zijn. Ik was er dinsdag bij op zijn concert,stond op de 4de rij vooraan. De sfeer zat er van in het begin goed in. Dat hij fotograaf is wist ik al langer.
                        I like it raw......with Nikon stuff

                        http://www.pixelpainter.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bryan Adams fotrgraaf ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Fellowminded Bekijk bericht
                          Zaterdag 20/09 stond er in De Standaard een volledig artikel met Bryan Adams over zijn hobby, alsook verschillende foto's. Hij heeft toch al heel wat bekenden der aarde voor de lens gehad. Zo stonden er mooie foto's van Pink, Amy Whinehouse, Mickey Rourcke en misses Beckham. Via de site van De Standaard kun je het in principe nog eens nalezen.

                          Groetjes,
                          Klaus
                          Official site offers photos, tour dates, merchandise, news.


                          knappe platen ...

                          Comment

                          Working...
                          X