Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bescherming leden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Bescherming leden

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Doe jij dan eigenlijk niet een klein beetje hetzelfde?
    Je begint dit topic met commentaar op een tweedehandsverkoop : http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post2004496 (#1) en je haalt even later aan dat je nog alleen nieuw wil kopen omdat je een eigen zaak hebt : http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ml#post2013474 (#97).
    Euhm, zou die nieuw kunnen slaan op materiaal dat ik nog niet heb maar wel 2de hands is? Het is niet omdat je een zaak hebt dat je geen 2de hands materiaal meer kan kopen.
    Gaan we al struikelen over een woordje?
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

Comment

dit vind ik er wel over

300€ vragen voor een cs3 studentenversie
      dit terwijl mijn vriendin er 169e heeft voor betaald bij het computerwinkeltje (en zij is effectief studente)
      zo is er ook nog een die een nikon 70-300vr verkoopt voor 400€ (wel met een uv filter erbij)
      dit terwijl zo'n lens een goede 370€ nieuw kost

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
        dit vind ik er wel over

300€ vragen voor een cs3 studentenversie
        dit terwijl mijn vriendin er 169e heeft voor betaald bij het computerwinkeltje (en zij is effectief studente)
        zo is er ook nog een die een nikon 70-300vr verkoopt voor 400€ (wel met een uv filter erbij)
        dit terwijl zo'n lens een goede 370€ nieuw kost
        je hebt groot gelijk, ik heb dit dan ook gemeld
        de studentenversie van cs3 is nu op de adobeshop te verkrijgen voor 119 € + btw + 8 € verzendingskosten
        dit is geen kwestie van vraag en aanbod maar pure oplichterij, het is dan nog de vraag of de versie al gebruikt is of niet
        dat diegene die de cs3 zich vandaag heeft geregistreerd zegt genoeg
        ps wou hier even de naam vermelden maar als ik het goed voorheb is de post al verwijderd
        prima

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door linda16093 Bekijk bericht
          je hebt groot gelijk, ik heb dit dan ook gemeld
          de studentenversie van cs3 is nu op de adobeshop te verkrijgen voor 119 € + btw + 8 € verzendingskosten
          dit is geen kwestie van vraag en aanbod maar pure oplichterij, het is dan nog de vraag of de versie al gebruikt is of niet
          dat diegene die de cs3 zich vandaag heeft geregistreerd zegt genoeg
          ps wou hier even de naam vermelden maar als ik het goed voorheb is de post al verwijderd
          prima
          dat was van mavericky

Comment

Working...
          X