Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoop ipod... welke??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Aankoop ipod... welke??

    [QUOTE=damien;2005018

    ik doe met mijn vol geladen batteryke toch meer dan 8 uur (das dan weer het voordeel van geen schermpje)[/QUOTE]

    En geen hd, want die hd verbruikt ook serieus
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #17
      Re: Aankoop ipod... welke??

      Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
      Mijn verzameling van muziek gaat al tot ongeveer 20 jaar terug. Sedert 4 jaar ben ik gestart met alles op te slaan op mijn computer.
      Het is misschien onozel om een ipod te kopen voor 30.000 nummer, maar ik kan de rollen ook omdraaien, waarom eentje kopen die 3000 liedjes kan opslaan, dan zal ik ook eventjes bezig zijn met te zoeken wat wel en wat niet op de ipod mag.

      En nog iets , ik ben nogal een slechte op dat vlak (volgens mijn vrouw) ik wil altijd iets beluisteren dat ik niet mee heb...... bij deze zou mijn probleem ogelost zijn.
      classic 160 gig daar kunnen de 30,000 nummers makkelijk op en heb je zelfs nog 30 à 40 gig over.

      groet
      Marc
      Nikon F100 - Nikkor 28-70mm f/2.8 - oly mju II 35mm 2,8 - Olympus zoom 140

      https://www.flickr.com/photos/138780768@N04/albums

      Comment


      • #18
        Re: Aankoop ipod... welke??

        Oorspronkelijk geplaatst door MDY Bekijk bericht
        classic 160 gig
        bestaat niet meer. Er is nu nog enkel de 120GB.

        Comment


        • #19
          Re: Aankoop ipod... welke??

          Ik heb hier nog een audio video kabel op overschot liggen nooit gebruikt nog nieuw in de verpakking.Is voor de nieuwste type's ipod nano classic touch enz...

          Als iemand interesse heeft laat maar weten via PB.

          Mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #20
            Re: Aankoop ipod... welke??

            Oorspronkelijk geplaatst door leyton Bekijk bericht
            Mijn verzameling van muziek gaat al tot ongeveer 20 jaar terug. Sedert 4 jaar ben ik gestart met alles op te slaan op mijn computer.
            Het is misschien onozel om een ipod te kopen voor 30.000 nummer, maar ik kan de rollen ook omdraaien, waarom eentje kopen die 3000 liedjes kan opslaan, dan zal ik ook eventjes bezig zijn met te zoeken wat wel en wat niet op de ipod mag.

            En nog iets , ik ben nogal een slechte op dat vlak (volgens mijn vrouw) ik wil altijd iets beluisteren dat ik niet mee heb...... bij deze zou mijn probleem ogelost zijn.
            't Ja,
            Wie niet kan kiezen moet alles meenemen hé. Tot je plots niet alleen je muziek wil meehebben maar ook je foto's. Overal op stap met je image tank om aan je iPod te hangen. Maar dan wil je plots dat ene boek lezen dat je niet bijhebt. Heel je boekenkast omzetten in e-books en op die iPod... Ik geef toe, ik maak er een beetje karikatuur van. Ik wil maar zeggen, het is geen ramp als je eens moet kiezen en niet alles kan.

            Als ik naar 't buitenland ga en veel tijd heb om muziek te beluisteren, neem ik een beperkte hoeveelheid muziek mee, maar wel veel nieuwe dingen die ik nog niet ken. Een ideale manier om nieuwe dingen te ontdekken. Als ik dan heel m'n cd-rek meehad, kwam ik niet aan die nieuwe dingen toe.

            Comment


            • #21
              Re: Aankoop ipod... welke??

              Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
              't Ja,
              Wie niet kan kiezen moet alles meenemen hé. Tot je plots niet alleen je muziek wil meehebben maar ook je foto's. Overal op stap met je image tank om aan je iPod te hangen. Maar dan wil je plots dat ene boek lezen dat je niet bijhebt. Heel je boekenkast omzetten in e-books en op die iPod... Ik geef toe, ik maak er een beetje karikatuur van. Ik wil maar zeggen, het is geen ramp als je eens moet kiezen en niet alles kan.

              Als ik naar 't buitenland ga en veel tijd heb om muziek te beluisteren, neem ik een beperkte hoeveelheid muziek mee, maar wel veel nieuwe dingen die ik nog niet ken. Een ideale manier om nieuwe dingen te ontdekken. Als ik dan heel m'n cd-rek meehad, kwam ik niet aan die nieuwe dingen toe.
              Het is niet mijn bedoeling om een toestel te kopen waarna ik me na enkele maanden beklaag dat ik geen zwaardere versie heb gekocht. Ik ben geen persoon die snel iets vervangt, maar als ik iets koop dan liever iets waar ik overschot op heb, en ik de kans of de luxe heb te rekenen op overschot. O ja en voor die foto's heb ik mijn laptop mee........ dus ik kan terwijl ik muziek beluister op een ipod mijn foto's bekijken op een portable ...... een vrouw zou daarbij nog een boek kunnen lezen maar ik als man heb mijn beperkingen
              Iets vragen wat je niet weet, is je even schamen. Iets niet vragen, zodat je het antwoord nooit weet, is je voor altijd schamen.
              De domste mensen zijn de mensen die denken dat ze alles weten.

              Comment

              Working...
              X