Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klein macbook pro vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • klein macbook pro vraagje

    ik heb nu net een macbook pro gekocht (fantastisch beestje trouwens)
    nu zit ik nog met een heel klein probleempje. Soms willen programma's niet echt openen. Met 'niet echt' bedoel ik dat ze wel openen,maar dat ik ze gewoonweg niet zie en dat ze dus op de achtergrond draaien (zonder dat ze in de 'taakbalk' verschi
    ik heb dit oa. met het programma Firefox. Als ik dus op het firefox icoon onderaan klik, dan gebeurt er niets, hoeveel ik dit ook doe. Als ik dan op een link op mijn bureaublad klik, opent firefox wel (met het aantal tabbladen gelijk aan het aantal keer dat ik op het icoontje onderaan heb geklikt)


    iemand een oplossing?
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: klein macbook pro vraagje

    Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
    ik heb nu net een macbook pro gekocht (fantastisch beestje trouwens)
    nu zit ik nog met een heel klein probleempje. Soms willen programma's niet echt openen. Met 'niet echt' bedoel ik dat ze wel openen,maar dat ik ze gewoonweg niet zie en dat ze dus op de achtergrond draaien (zonder dat ze in de 'taakbalk' verschi
    ik heb dit oa. met het programma Firefox. Als ik dus op het firefox icoon onderaan klik, dan gebeurt er niets, hoeveel ik dit ook doe. Als ik dan op een link op mijn bureaublad klik, opent firefox wel (met het aantal tabbladen gelijk aan het aantal keer dat ik op het icoontje onderaan heb geklikt)


    iemand een oplossing?
    Misschien staan die koppelingen niet goed...
    Wis de koppelingen in de dock eens (aanklikken en buiten de dock slepen)
    Dan open je het programma vanaf de programs of als de snelkoppeling op het bureaublad werkt vanaf daar. Als firefox of een ander programma dan opent krijgt dit een tijdelijk icoon in de dock.
    Wil je dit definitief dan kan je het icoon in de dock even blijven aanklikken (muisknop ingdedrukt houden) en dan kies je "permanent in dock" uit het menu


    Kurt
    Happy to be a MACcie
    Visit http://www.kurtwarlop.com for more

    Comment

    Working...
    X