Gewoon klikken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Vrouwen achter 't stuur.....
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Vrouwen achter 't stuur.....
Niet normaal !!!Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be
-
Maar de laatste zijn toch wel fake hoor !https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carola Bekijk berichtNu eens zonder te zeveren ... Ik ben er absoluut van overtuigd dat je onder de kop "mannen achter 't stuur" een straffer filmpke kunt maken!
(eigenlijk alleen akkoord wb 70-plussers )
En bij een man wordt het sneller uitvergroot. Voor een vrouw is het al "gaccepteerd gedrag"Last edited by maGuy; 27 september 2008, 19:20.
Comment
-
Weinigen weten dit, maar er is zelfs sprake om het maximum van 0.5 promille alcohol in het bloed om te mogen rijden opnieuw op te trekken... Sedert de 0.5 promille gebeuren er namelijk méér ongevallen! Mannen hebben teveel gedronken en uit vrees te moeten blazen en zo een boete te krijgen laten ze hun vrouw rijden...
Mvg,
Frederic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk berichtWeinigen weten dit,...
Hoe zijn daar de verhoudingen en statistieken wb man/vrouw trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk berichtIn camioneurmiddens woelen wel meer van dit soort mopkes om jullie eigen sandwich- en pletwalserijpraktijken te verdoezelen zeker?
Hoe zijn daar de verhoudingen en statistieken wb man/vrouw trouwens?
Mvg,
Frederic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door maGuy Bekijk berichtIn camioneurmiddens woelen wel meer van dit soort mopkes om jullie eigen sandwich- en pletwalserijpraktijken te verdoezelen zeker?
Hoe zijn daar de verhoudingen en statistieken wb man/vrouw trouwens?Groeten,
Polleke
Comment
-
Hmmm ik rijd toch niet zo ze...Nikon D70S, Nikon D300, hoop glaswerk, flitsje...
http://www.esveaa.be
Comment
Comment