Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar een PC kopen in Antwerpen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waar een PC kopen in Antwerpen

Bedankt allemaal voor de tips (ze blijven welkom) .

Mijn ervaring met Dell service is ambigu. Heb je één van hun (dure) contracten, dan is het super. Het scherm van mijn laptop ging eens kapot op een namiddag, de dag erna om 9u30 stak er al een nieuw in (ter plaatse). Val je buiten garantie, dan betaal je véél (voor gereviseerde, geen nieuwe, stukken).
    Misschien is een kloon inderdaad beter voor een particulier die weinig wil uitgeven.

Ik kijk verder op basis van de tips, bedankt!
    Kris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Mijn conclusie: je hebt een slechte ervaring gehad met Dell. Dat zet meteen heel jouw repliek in de juiste context.

Ik heb eens iets proberen samenstellen bij die Plug-n-Play, en ik kon dat niet hoor, twee schijven (250 + 500) en 3GB RAM, lezer EN schrijver, althans, toch niet met dezelfde CPU als die Dell. Ja 't is geen Celeron, maar dat scheelt wel.

En wat heb je dan? Onderdelen. Dan moet je ze nog in elkaar prutsen, en ben je er niet zeker van dat alles netjes samenwerkt. Ik heb in mijn leven al genoeg PC's in elkaar geknutseld en daar hou ik mij ook niet meer mee bezig.

Daarbij, dan heb je een systeem in elkaar gezet. Gaan ze er na 3 jaar nog gratis voor bij u thuis naar komen kijken? Als je appelen en appelen moet vergelijken, dan haal je die thuisgarantie er uit in die Dell dan gaat er nog een 120 euro af.

En kom ni af met dittum en dattum. Diene mens gaat uit Herentals niet tot in heel Belgie aan de deur komen. Die legt vriendelijk terug den hoorn in als ge'm daarvoor belt.

Dave
      Idd. zal hij niet heel Belgie afrijden. maar hij steekt wel die pc volledig in mekaar en zet er windows op, met alle updates, en daar vraagt hij 4,5 euro voor, en als je dat niet geloofd stuur ik je een factuur door. ( heb er zojuist ene gaan halen van 689 euro, : zaterdag bestelt, en vandaag af en geleverd, windows en upgrades geinstalleerd en 4,5 euro installatiekosten betaald.)
      En ik kan er tegen zeggen, dit of dat zou nog moeten erbij komen, en dan gebeurd dat, ik heb ne mens in real live voor mij staan, en nog geen enkel probleem gehad. ( en als er een was, is dat in 2 dagen later opgelost. (2 jaar garantie.))
      En Dell moet wel thuis garantie geven of zo want waar is hunne winkel? in timboektoe? heb er nog gene gevonden op internet. ( ow sorry, daar is hunne winkel wel op internet)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
        En Dell moet wel thuis garantie geven of zo want waar is hunne winkel? in timboektoe? heb er nog gene gevonden op internet. ( ow sorry, daar is hunne winkel wel op internet)
        Ach, bij de standaard garantie komen ze hem ophalen en brengen ze hem weer. Hou maar op met die prietpraat.

Dave
        pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
          Ach, bij de standaard garantie komen ze hem ophalen en brengen ze hem weer. Hou maar op met die prietpraat.

Dave
          Ow sorry, ik zal niet meer zeggen waar ne pc goedkoop is... als dat prietpraat is.
          Nogmaals ik heb met nen dell gewerkt, en buiten garantie, rukken ze je een been af. En dat kan je NIET tegenspreken. ( zie hierboven waar mijnen Dell ligt : op de schroothoop : want die wilde ik in occasie nog niet aan iemand verkopen, ik ben eerlijk en geef mijn miserie niet aan een ander om het kwijt te zijn. ( en blijkbaar was hierboven nog ene met dezelfde ervaring van niet in garantie die .....).
          Mijn ervaring met Dell service is ambigu. Heb je één van hun (dure) contracten, dan is het super. Het scherm van mijn laptop ging eens kapot op een namiddag, de dag erna om 9u30 stak er al een nieuw in (ter plaatse). Val je buiten garantie, dan betaal je véél (voor gereviseerde, geen nieuwe, stukken).
          Misschien is een kloon inderdaad beter voor een particulier die weinig wil uitgeven.
          On topic : wil je een goedope pc: Van den borre : zal wel overall zitten :
          http://www.vandenborre.be/WEB/NL/Com...9nQ6qaMiNnOyNm
          Last edited by Guest13; 24 september 2008, 21:25. Reden: bijvoeging

Comment

Eén raad voor mensen die zagen op prijzen buiten garantie,

als je een laptop koopt, koop er evenveel garantie bij als dat je hem wilt gebruiken !!!

Laptop onderdelen die 2 jaar op stock liggen zijn duurder als een nieuwe laptop, simple as...

Comment

En raar maar waar, voor defecte laptops worden nog gekke bedragen gegeven.

Ik had van een familielid een defecte Toshiba laptop gekregen. Moederbord kapot.

Eens gaan navragen in een winkel, en ook een vraag op het web gezet.
              Antwoord: gooi die laptop van de hoogste verdieping en koop U iets nieuws. Een moederbord bij Toshiba kost minstens 400 €.

Ik heb dus een poging gedaan op Ebay.
              Mooi vermeld dat de laptop defect is en gestart bij 1 €.

Tot mijn grote verbazing is er dus 77€ geboden, en minstens 5 personen hebben geboden.

Comment

Working...
              X