Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WMA naar MP3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• WMA naar MP3

Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een programma dat WMA's (protected) kan omzetten naar MP3's. Als ik google zijn er wel 1000 programma's die dit doen en wil toch niet teveel programma's op de laptop zetten en liever eentje die me is aangeraden.
    Ik heb net 3 audioboeken van Michel Palin gekocht (Himalaya, Full circle en Sahara) en wordt op de site duidelijk vermeld dat dit niet speelt op een iPod en moeten omgezet worden naar MP3 of AAC (liever niet).

Alvast bedankt voor jullie input (en me aldus 18 uur luisterplezier te geven en MP heeft nog 3 audioboeken die ik wil aanschaffen )
    Last edited by Sultana; 21 september 2008, 22:55.

Re: WMA naar MP3

Voor audio gebruik ik 3 programma's :

EAC om CD's te rippen, Lame om ze om te zetten naar MP3 (met EAC als grafische schil) en Winamp om ze af te spelen.

In Winamp zit een optie om tijdens het afspelen een WAV file aan te maken van wat je afspeelt.

Onder opties, uitvoer, verander je Nullsoft Directsound, naar Nullsoft Waveout.
    De WAV's die je dan aanmaakt comprimeer je dan via Lame.

Er zullen wel handiger methodes bestaan, maar Lame is wel de beste MP3 encoder...

Succes ermee...
    Groeten,

Polleke

Comment

Hallo

Ik dacht dat het omzetten vanw "WMA naar MP3" ook kan via "Nero".
      Idem het rippen van muziek-cd's naar de HDD.

Verder bestaan er zéér véél programmatjes waar je mee aan de slag kan.
      "audiograbber", "ashampo", "musicmatch jukebox" enz enz

groetjes
      Ayala
      http://www.guytoelen.be

Comment

Normaal gesproken kan je protected niet omzetten, maar is het niet protected MediaMonkey.

MediaMonkey is the award-winning media organizer and player for serious collectors. It cleans the mess in your music and video libraries, and lets you share and enjoy them across all your devices.

Comment

Alvast bedankt iedereen voor de gegeven reacties. Ik heb Soundtaxi gekocht wat een goeie job doet. DMR is eruit en maakt er MP3's van.
          Een aanrader en vandaag kunnen wegdromen van reizen naar de Himalaya met Michael Palin

Comment

Working...
          X