Ik heb hier op mijn desktop een directory van ongeveer 8GB staan; deze directory bestaat uit een 31-tal subdirectory's - maar in totaal dus ongeveer 8GB.
Deze heb ik willen kopiëren naar een memory-stick van 32GB. Een "trage" stick uit het land van de rijzende zon, maar soit, hij werkte tot nu toe goed en ik gebruik hem als backup.
Het proces van de copy duurde ongeveer 25 minuten ( zeer veel kleine bestandjes: 21.842 ! )
Op het einde staat de hoofddirectory op de stick, maar als ik hem aanklik is hij leeg !!!
Als ik daarna de grootte van de directory vraag, blijkt hij inderdaad leeg te zijn ???
Iets misdaan ?
Ik wis die (lege) directory van de stick en probeer het opnieuw.
Weer ongeveer 25 minuten.
Nu blijken alle subdirs wél mee te zijn gekopieerd.
Maar.....sommigen blijken leeg te zijn !!!
Controle van de hoofddirectory zegt: 1GB ! ( ipv 8 GB !!! )
OS = Windows XP
Ik begin zo stilaan te vermoeden dat er iets fout is met de stick ???
Kan ik dat op enigerlei manier controleren ?
Deze heb ik willen kopiëren naar een memory-stick van 32GB. Een "trage" stick uit het land van de rijzende zon, maar soit, hij werkte tot nu toe goed en ik gebruik hem als backup.
Het proces van de copy duurde ongeveer 25 minuten ( zeer veel kleine bestandjes: 21.842 ! )
Op het einde staat de hoofddirectory op de stick, maar als ik hem aanklik is hij leeg !!!
Als ik daarna de grootte van de directory vraag, blijkt hij inderdaad leeg te zijn ???
Iets misdaan ?
Ik wis die (lege) directory van de stick en probeer het opnieuw.
Weer ongeveer 25 minuten.
Nu blijken alle subdirs wél mee te zijn gekopieerd.
Maar.....sommigen blijken leeg te zijn !!!
Controle van de hoofddirectory zegt: 1GB ! ( ipv 8 GB !!! )
OS = Windows XP
Ik begin zo stilaan te vermoeden dat er iets fout is met de stick ???
Kan ik dat op enigerlei manier controleren ?
Comment