Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

internet op laptop ten velde

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• internet op laptop ten velde

mijn gsm is aan laatste adem bezig. ik weet dat je met laptop via kaartje overal kan internetten.
    maar voor mij zou dat slechts uitzonderlijk eens van pas komen,vb 1x per maand. dus weinig zin om daarvoor kosten te doen of abonnement af te sluiten. nu schijnt het echter ook via sommige gsm's te kunnen? indien ja,waarop moet ik letten?

Re: internet op laptop ten velde

Is het die 1* per maand dan de bedoeling dat je effecief je laptop gebruikt om op internet te zitten. Of is een i-phone/ htc genoeg ?
    To make your dreams come true, wake up

Comment

ja,zou wel internet mogen zijn,maar niks echt downloaden ....

Comment

ja,zou wel internet mogen zijn,maar niks echt downloaden ....
        Vanaf ge aanlogd op het internet ben je bezig met downloaden.

Een laptop en gsm met Bleutooth ondersteuning en een gsm met gprs. Dan kan je ten allentijden een verbinding maken met het internet en heb je geen speciaal abonnement nodig.Bedenk wel dit gaat langs geen kanten vooruit.Als het om naar BD te surfen is en wat foto's te bekijken dan moet je wel veel geduld hebben.Voor eens wat RSS feeds te lezen gaat het wel degelijk.
        Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
        www.cromagnonman.be

Comment

een HSDPA modem kopen en een abonnement bij bv; Mobistar: 5 euro per maand + 1 euro per dag dat je het gebruikt. als je UMTS dekking hebt gaat het super voorruit, aan zee met EDGE dekking is surfen op bv; BD geen probleem. GPRS is nog van in den tijd dat de dieren spraken, he

Comment

GPRS is nog van in den tijd dat de dieren spraken, he
            Als het dan toch uitzonderlijk is om eens te internetten 1 keer per maand zou ik geen abonnement nemen.
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cromagnonman Bekijk bericht
              Als het dan toch uitzonderlijk is om eens te internetten 1 keer per maand zou ik geen abonnement nemen.
              bij proximus kan dat voor circa 6 euro per uur .. bij Mobistar is het 5 euro per maand + 1 euro per dag effectief gebruikt .. een uur surfen bij Proximus in de maand kost daar evenveel als een dag bij Mobistar .. bij dergelijk lage bedragen is een abonnement bete dan geen abonnement

je begint wel met te zeggen "sporadisch gebruik" ... maar eenmaal je het hebt, dan gebruik je het wel meer

Comment

nee,'t zou enkel die ene dag paar maand zijn ... abonnementen vallen wel mee,conclusie,moet dan dus wel zo'n soort modem kopen... en gsm is dus verouderd om mee op net te gaan ....?

Comment

Nee, GSM gaat perfect met 3G op internet, 'k heb hier nog zo'n week gewerkt vanuit het ziekenhuis. Je kan wel ondertussen geen gesprekken ontvangen (toch niet met mijn gsm).

Mvg,

Joris.

Comment

Working...
                  X