Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het tijdschriften topic.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het tijdschriften topic.

Ik koop nog wel eens de Zoom.nl. Leest makkelijk weg, maar 'k vind ze vaak niet zo heel leerzaam.....
    www.indetailfotografie.nl

Comment

Ook hier van dat...
      Occasioneel koop ik wel 'ns de Zoom.nl of de Chasseur d'Images. Als er toevallig een bespreking in staat die ik de moeite vind, of als er een bepaalde techniek uit de doeken wordt gedaan die me interessant lijkt. Of gewoon omdat ik lang moet wachten op de trein of het vliegtuig; als licht verteerbaar leesvoer dus.
      Maar als ik echt iets concreets wil weten is er niets zo handig als dit forum!

Grtz,
      Palladio
      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
        Chasseur d'images
        De grote of de pocket versie?

Dankzij deze ontdekking lees ik er weer enkele meer

Abonnement op
        • Focus (NL)
        • Digital Photo (UK)
        • Practical photography (UK)
        • Zoom.nl (NL)

Koop af en toe een los nr. van Chasseur d'images (overweeg abonnement, is goedkoper dan los nummer)

De twee Britse magazines zijn van dezelfde uitgeverij. Het ene richt zich meer op fotograferen, het andere op beeldverwerking. Soms wel gelijkaardige artikels / besprekingen. Merk na een tijdje op dat bepaalde thema's terugkomen.

Zoom is helemaal niet technisch, is ontspannend en biedt mooie beelden. Plus elke maand een educatieve DVD.

Focus is beetje technischer, ook meer besprekingen van beelden, boeken en tentoonstellingen (iets meer cultuur en techniek).

Meest technische met tevens hoog aanbod van beelden / besprekingen is weliswaar Chasseur d'images (gezien aanbod ook beste prijs/kwaliteits verhouding)

Comment

Zou Chasseur d'images bij de Standaard Boekhandel te krijgen zijn?
          Ik ken beter Frans dan Engels en het blijkt bovendien een heel goed tijdschrift te zijn.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

ik heb zojuist een abonoment genomen op chip Foto-Video. Maar ik koop het al een heele tijd. Ik vind het wel een goed blad met mooie foto's en goede tips (ideaal voor de WC)
            Pain is temporary; victory is forever!

Comment

Working...
            X